دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی توطئه دشمن است/ رهنمودهای رهبر انقلاب چراغ راه هدایت

امام جمعه دهستان کافه بلوچی شهرستان سرباز گفت: دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی توطئه دشمن است

مولوی عبدالواحد توحیدی پور شیرانزهی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم سیستان و بلوچستان، بیان کرد: دشمن وحدت و امنیت ملی را هدف گرفته و این یک واقعیت به شمار می‌رود که راهکار مقابله با آن بیداری و هوشیاری ملت و مسوولان در عمل است که در این صورت همانظور که رهبر انقلاب گفتند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با اختلافات قومی ومذهبی خطرناک ترین و مهلک ترین سیاست دشمنان است، افزود: باید همچون همیشه اتحاد، همدلی و برادری خود را حفظ کرده و با هوشیاری مراقب باشیم تا این وحدت ملی حفظ شود زیرا در این صورت سیاست دشمن طبق روال نقش بر آب است.

امام جمعه و سرطایفه دهستان کافه بلوچی شهرستان سرباز ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان ولایتمدار بوده و کارنامه درخشانی در این زمینه دارند؛ مردم بلوچ نیز وطن دوست، دشمن شناس، دشمن ستیز و با شهامت هستند و اجازه نمی دهند دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

به گفته این سرطایفه؛ سخنان رهبر انقلاب چراغ راه هدایت است، همان طور که معظم له فرمودند اگر به مصوبات سفر اوایل دهه ۸۰ به سیستان و بلوچستان توجه می‌شود امروز دچار بی‌توجهی و غفلت نبودیم و چهره امروز استان متفاوت بود؛ مسوولان باید این کم کاری ها را جبران و با تلاش و جدیت بیشتر امورات را انجام دهند.

برچسب ها: رهبر انقلاب ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار