بهسازی و تجهیز پارک‌های محله‌ای در کازرون

شهردار کازرون از بهسازی و تجهیز پارک‌های محله‌ای در این شهر برای سلامتی، تفریح و سرگرمی شهروندان خبر داد.

رضا نوذری شهردار کازرون با اشاره به اینکه پارک‌های محله‌ای نقش مهمی در پر کردن اوقات فراغت شهروندان دارد، گفت: یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های مهم شهرداری در امسال رسیدگی و تجهیز پارک‌های سطح شهر به ویژه پارک‌های محله‌ای است چرا که اعتقاد داریم همه شهروندان در همه نقاط شهر از حق طبیعی و یکسانی برخوردار هستند. 

نوذری با بیان اینکه ارائه خدمات در نقاط مختلف شهر به شکل متوازن ادامه دارد، تصریح کرد: ساخت و تجهیز پارک‌های محله‌ای در محلات مختلف شهر زمینه مساعد و مناسبی را برای تفریح و سرگرمی اهالی آن منطقه فراهم می‌کند.

شهردار کازرون ادامه داد: بیش از ۷ پارک محله‌ای به ست وسایل بازی کودکان، وسایل ورزشی، صندلی، سطل زباله، پایه چراغ روشنایی مجهز شده اند. 

او افزود: پارک محله‌ای بنفشه، پارک محله‌ای بناها، پارک محله‌ای بیات، پارک محله‌ای باغ آسیایی، پارک حاشیه‌ای شهرک پردیس، پارک محله‌ای خیابان مهاجر و پارک محله‌ای شهرک فجر از جمله پارک‌های بودند که به ست وسایل بازی کودکان و تعدادی از آن‌ها به ست ورزشی مجهز شده اند.

نوذری تصریح کرد: پارک محله‌ای بنا‌ها و پارک محله‌ای بنفشه جزو پارک‌هایی بودند که عملیات بهسازی و تکمیل و تجهیز آن‌ها در امسال به انجام رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.