خدمات‌دهی بیش از ۱۷ هزار نفر روز توسط خادمان شیراز در مرز شلمچه

شهردار شیراز گفت: امسال خادمان مدیریت شهری شیراز، ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر روز در موکب حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ (ع) در مرز شلمچه به زائرین اربعین حسینی (ع) خدمات‌دهی کرده‌اند.

محمدحسن اسدی در حاشیه سومین نمایشگاه بزرگ راهیان اربعین واقع در منطقه ۱۱ شیراز، سیر این نمایشگاه را که با نگاهی به تاریخ اسلام و وقایع آن است، با هدف انتقال مفاهیم اسلامی دانست که توانسته برنامه‌ای فرهنگی و مذهبی در خور و شأن همشهریان شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت (ع) باشد.

او گفت: امسال ۷۰۰ نفر از خادمان مدیریت شهری به همراه بیش از یکصد دستگاه خودرو سبک و سنگین در موکب حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ (ع) در مرز شلمچه به زائرین اربعین حسینی (ع) خدمات متعددی نظیر حمل و نقل از پارکینگ تا پایانه مرزی و از نقطه صفر مرزی تا بصره، خدمات ایمنی در سه نقطه پارکینگ، موکب و پایانه، خدمات تنظیف، اسکان و پذیرایی با تجهیزات برودتی در جغرافیای گرم منطقه و ... به مدت حداقل ۲۵ روز ارائه کرده‌اند.

اسدی گفت: حضور حدود ۳۰ نفر از نیرو‌های شهرداری شیراز در موکب حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ (ع) کربلای معلی و خدمات دهی به زائرین اربعین در آن منطقه و همچنین اسکان و خدمات به زائرین داخلی و اتباعی که برای رسیدن به مرز عراق از شیراز عبور می‌کردند، از دیگر خدماتی بود که شهرداری‌شیراز در ایام اربعین ارائه کرد.

بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی به اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و ایستگاه شهدای عادل‌آباد به ارزش ۶۷۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت، شروع و بهره‌برداری از ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه برای سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهوری به شیراز نظیر آغاز خط ۴ مترو، ۴ برابر شدن بودجه عمرانی شهرداری طی ۲ سال از دیگر مواردی بود که مقام ارشد مدیریت شهری این کلان‌شهر در جمع همشهریان به آن پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار