همراهی مردم مهرورز فارس از محرم تا اربعین در پویش نذر خون حسینی

در ادامه پویش نذر خون حسینی، مردم نوع دوست استان فارس بار دیگر با اهدا خون حمایت خود را از فرهنگ ایثار و گذشت در راستای کمک به رفع نیاز بیماران در مراکز درمانی نشان دادند.

دکتر مجید اکبرزاده، مدیر کل انتقال خون استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: با فرارسیدن اربعین حسینی در کل استان فارس تعداد ۵۶۷ نفر جهت اهدای خون به پایگاه‌های استان مراجعه و تعداد۴۰۸نفر اهدای خون کردند که این رقم نسبت به اربعین سال گذشته ۳۴/۷درصد افزایش داشته است. 

او در ادامه عنوان کرد: مراجعه هم استانی‌های گرامی در کل استان فارس از ابتدای شروع ماه محرم ۱۴۰۲ تا اربعین تعداد ۳۳۵۰۴نفر بوده است و از این تعداد ۲۳۹۷۰ نفر موفق به اهدا خون خویش و نجات جان بیماران شده اند که در مقایسه با تاریخ مشابه در سال گذشته رقم ۸/۷درصد افزایش را نشان میدهد.

مدیر کل انتقال خون استان فارس ضمن تقدیر صمیمانه از حضور سبز هم استانی‌های فرهیخته در خصوص حضور مستمر در مراکز انتقال خون کل استان ابراز امیدواری کرد که این حمایت نوعدوستانه بصورت مستمر و روزانه ادامه یابد تا با کمک یکدیگر بتوان در تمام ایام سال نیاز بیماران در مراکز درمانی را بصورت پایدار تأمین کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار