آغاز اردوی یاوران ولایت با حضور یک هزار دانش‌آموز بسیجی در اصفهان

 رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: اردوی یاوران ولایت با حضور یک هزار دانش‌آموز بسیجی از امروز در اردوگاه شُهدای دُرچِه اصفهان آغاز شد.

 رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان در آئین افتتاح این اردو گفت: اردوی ولایت از امروز با حضور دانش‌آموزان بسیجی دختر آغاز شد و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

سرهنگ حسین رجب‌پور افزود: اردوی یاوران ولایت در مرحله دانش‌آموزان بسیجی پسر نیز از روز دوشنبه هفته جاری آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه (۲۲ شهریور) ادامه خواهد داشت.

او گفت: اردوی یاوران ولایت ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه دومی است که در سال تحصیلی جدید بعنوان فرماندهان واحد‌های مقاومت بسیج مدارس استان منصوب خواهند شد.

سرهنگ رجب پور اظهار داشت: در این اردو محتوا‌های آموزشی شامل اصول و نکات تشکیلاتی، مسائل فرهنگی، برنامه‌ریزی و مدیریت و تشریح وظایف و مسوولیت‌های شورای واحد به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی اصفهان افزود: در این مدت همچنین کارگروه‌هایی برپا خواهد شد که در آن دانش‌آموزان به ارائه طرح‌ها و ایده‌های خود و در روز پایانی، به دفاع از آن می‌پردازند و طرح‌های برگزیده چاپ می‌شود و در اختیار دانش‌آموزان حاضر در اردو قرار می‌گیرد.

او افزود: برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و روایتگری دفاع مقدس از مواردی است که بصورت فوق‌العاده در حاشیه برپایی اردوی "یاوران ولایت" برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

رجب‌پور خاطرنشان کرد: اردوی یاوران ولایت در سال جاری برای بیست و چهارمین سال پیاپی با حضور دانش‌آموزانی از سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود.

منبع : ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.