تولید پماد سوختگی گیاهی برای جلوگیری از عرق سوزشدن و عفونی شدن تاول‌ها

یک شرکت دانش‌بنیان، موفق به تولید یک پماد پیشگیری از عرق‌سوزی و تاول شده است که تا حد قابل توجهی می‌تواند در بر طرف کردن این التهاب‌ها به زائرین کمک کند.  

 یکی از مشکلات شایع زائرین در جریان راهپیمایی اربعین، عرق سوز شدن پوست و بعضا در صورت رسیدگی دیرهنگام، تاول‌های پوستی است که در نوع خود می‌تواند مسائل جدی اعم از عفونت‌های پوستی شدید را برای زائرین در پی داشته باشد.

در این فضا، به همراه داشتن پمادهایی که اولا بتواند از بروز این نوع از عرق سوز شدن‌ها جلوگیری کند و در ثانی از عمیق‌تر شدن آسیب‌های پوستی جلوگیری و در زمان کوتاهی التهاب‌های ایجاد شده را ترمیم‌کند، یک ضرورت است.

در این راستا، یک شرکت دانش‌بنیان، موفق به تولید یک پماد عرق‌سوز و تاول شده که تا حد قابل توجهی می‌تواند در بر طرف کردن این التهاب‌ها به زائرین کمک کند. 

ایلام از جمله استان‌هایی است که در زمینه گیاهان‌دارویی از ظرفیت بالایی برخوردار است و شرکت  پیشگام طب دایا، به خوبی از این ظرفیت بهره گرفته و تولید داروهای گیاهی را در دستور کار خود قرار داده‌است. از جمله محصولات این شرکت، تولید یک پماد گیاهی برای پیشگیری از عرق‌سوزی و تاول‌زدگی است.

حنا اله دادی، معاون طرح و توسعه شرکت پیشگام طب دایا در خصوص این محصول گفت: محصول ما، پمادی گیاهی است که خاصیت آنتی‌باکتریال دارد و چون از طبع خنکی برخوردار است، برای عرق سوز شدن بسیار می تواند مفید و اثربخش باشد.

او ادامه داد:  این محصول، برای زخم‌ها و تاول‌هایی که عفونی می‌شوند هم کاربرد دارد و می‌تواند از تشدید، سرایت و فراگیر شدن عفونت جلوگیری کند، از این جهت یکی از اساسی‌ترین وسایلی است که هر زائری باید در جریان پیاده روی اربعین با خود به همراه داشته باشد.

اله دادی، مزیت این پماد را نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار، اثربخشی سریع، سازگاری با انواع پوست و نداشتن محدودیت استفاده برای افراد دانست و تاکید کرد که این محصول کاملا گیاهی است و تنها از دو گیاه چویل و آویشن ترکیب شده‌ است، به همین دلیل حتی برای افرادی که حساسیت های پوستی خاص دارند، هم می تواند مفید باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار