مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور خبر داد:

برقراری آبرسانی پایدار در مرزهای خوزستان

جعفری گفت : با اقدامات صورت گرفته وضعیت آبرسانی در مرزهای خوزستان در اربعین امسال پایدار بوده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به خرمشهر و بازدید از تاسیسات آبرسانی مرز شلمچه و وضعیت آبرسانی به مواکب گفت: با اتصال آب مسیر شلمچه به طرح آبرسانی غدیر امسال برای اولین بار در سال‌هایی که گذشت وضعیت آبرسانی در پایانه‌های مرزی خوزستان کاملا پایدار بوده است.

او بر اثربخش بودن اقدمات صورت گرفته در ۲ سوی مرز‌های خوزستان توسط آبفای خوزستان برای بهبود شرایط آب و فاضلاب تاکید کرد.

این مسئول همچنین با بیان استفاده حداقلی آبرسانی سیار در مرز‌های کشور گفت: تلاش خواهیم کرد برای سال‌های آینده نیز شرایط آب پایدار مرز‌ها را بهتر کنیم تا زائران با کمترین دغدغه به سفر خود به سمت کربلای معلی بپردازند.

محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز با اشاره به اهمیت اقدامات صورت گرفته در حوزه آبفا برای مرز‌های شلمچه و چذابه با توجه به گرمای هوا گفت: خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی تا آخرین نفر از زائران بدون هیچ مشکلی ادامه خواهد داشت.

به گفته او امسال ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل خطوط انتقال آب و شبکه فاضلاب مرز شلمچه هزینه شده است و حالا کیفیت آب این مرز در حالت استاندارد است.

آقای کرمی نژاد در تشریح اقدامات صورت گرفته در شلمچه گفت : اجرای ۲۷۰۰ متر خط انتقال آب ۳۱۵ میلی تر، احداث ایستگاه پمپاژ آب مواکب با ظرفیت ۶ هزار متر مکعب در شبانه‌روز، احداث ۳۵۰۰ متر خطوط آبرسانی به مواکب، اجرای بیش از ۷۰ فقره انشعاب آب مواکب و وارد مدار کردن ۳ مخزن ذخیره ۵۰۰ متر مکعبی با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان از جمله اقدامات شرکت آبفا در خدمات‌رسانی به زائران حسینی در مرز شلمچه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.