جهاد اسلامی: سلاح مقاومت در کرانه باختری به سمت اشغالگران نشانه گرفته شده است

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد سلاح مقاومت در کرانه باختری تا پایان اشغالگری به سمت رژیم صهیونیستی نشانه گرفته شده است.

«خالد البطش» گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال انتقال بحران داخلی خود از تل‌آویو به کرانه باختری و نوار غزه است. تل آویو در صورتی که فرصت فراهم شود، به دنبال یک نبرد همه جانبه در همه جبهه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین افزود: اگر تصمیم بگیریم که به سیاست ترور رژیم صهیونیستی پاسخ دهیم، از این حق مقاومت دست برنخواهیم داشت و منتظر توافق با همه گروه‌ها نمی‌مانیم.

وی گفت: زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، تاکید کرده است که در صورت ترور هر یک از رهبران مقاومت، این جنبش پاسخ آن را خواهد داد.کرانه باختری امروز عرصه نبرد با رژیم صهیونیستی است. تلاش‌های سیاسی که رژیم صهیونیستی برای فعال کردن نقش تشکیلات خودگردان انجام داده، موفق نخواهد شد جنین را از بقیه کرانه باختری جدا و منزوی کند.

این عضو ارشد جهاد اسلامی با تاکید براینکه مقاومت این رژیم را در برابر افکار عمومی ناکام گذاشت، گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در محاصره مقاومت در کرانه باختری دچار نگرانی شده و مقاومت در غزه به توسعه ابزار‌های خود ادامه می‌دهد و برای هر رویارویی در آینده آماده است.

وی همچنین با بیان اینکه گردان‌های قدس در کرانه باختری حلقه وصل بین همه گروه‌های مقاومت در آنجا است، تاکید کرد: وحدت میدانی در مقابله با اشغالگران راه حل و راه درست برای برقراری اتحاد بین فلسطینیان است.

البطش همچنین در خصوص موضوع عادی سازی روابط کشور‌های عربی و رژیم اسرائیل تاکید کرد که برخی از کشور‌های عربی نقش میانجی در پرونده عادی سازی با (رژیم) اسرائیل را بر عهده گرفته‌اند.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: سلاح مقاومت در کرانه باختری اشغالی تا زمان آزادی و شکست رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به سمت ارتش اشغالگر اسرائیل نشانه گرفته شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار