گروه مقاومت فلسطینی: پاسخ اهانت صهیونیست‌ها به زنان ما را می‌دهیم

گروه «عرین الاسود» در واکنش به هتک حرمت پنج زن فلسطینی در الخلیل اعلام کرد که پاسخ به این اهانت صهیونیست‌ها را خواهند داد.

گروه عرین الاسود (بیشه شیران) در بیانیه‌ای اعلام کرد: همان طور که قبلاً قول داده بودیم انتقام حملات صهیونیست‌ها به قدس اشغالی را بگیریم و به آن نیز عمل کردیم، اکنون نیز مردان، شیر‌ها و گرگ‌های الخلیل بار دیگر انتقام هتک حرمت نوامیس‌شان در الخلیل را خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، این گروه مقاومت فلسطینی افزوده است: کسی که در برابر توهین به مادران، خواهران، دختران و زنان آزاده ما سکوت می‌کند از تابعیت فلسطینی محروم است و او سزاوار زندگی در سرزمین مبارک ما نیست و جایی برای احترام به کسانی که به دین و وطن خود احترام نمی‌گذارند، نیست.

در ادامه بیانیه عرین الاسود آمده است: وقتی به دختران ما در قدس حمله کردید، پاسخ شیر‌های ما آتش تند بود. اگر حجم پاسخگویی را کتمان کردید، اهمیتی به گزارش‌های رسانه‌ای نمی‌دهیم بلکه ما فقط به فکر رضایت پروردگار جهانیان از خود و جهاد خواهیم بود.

این گروه همچنین با بیان اینکه جنگ مقاومت با اشغالگران ادامه دارد، افزوده است: ما رژیم اشغالگر را از بین می‌بریم و به سراغ آن‌ها خواهیم رفت و قهرمانان ما با ما قیام خواهند کرد و مردم ما تحقیر و خواری شرافتمان را نمی‌پذیرند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما از جایی که انتظارش را ندارید مانند همیشه به سوی شما حمله می‌کنیم و ضربات پی در پی خواهید خورد و در آن زمان این هشدار‌ها کارساز نیست.

روزنامه عبری زبان هاآرتص روز دوشنبه گزارش کرده بود که ۲ سرباز زن نقابدار در ارتش اشغالگر صهیونیستی، پنج زن فلسطینی را در شهر الخلیل مجبور کردند لباس‌هایشان را در بیاورند و جلوی آن‌ها راه بروند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار