بهره برداری از ۱۲۱ طرح راهداری در رودسر

با حضور استاندار ۱۲۱ طرح‌راهداری با بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

بصورت همزمان ۱۲۱ طرح راهداری شامل بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و شریانی، احداث پل و ابنیه، اجرای سیستم روشنایی طولی، اجرای روشنایی نقطه‌ای، خط کشی محور‌های مواصلاتی و نصب حفاظ ایمنی (گاردیل و نیوجرسی) با ۸ هزار و ۷۱۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

استاندار گیلان در آئین افتتاح طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در منطقه ساحلی احمدآباد رودسر، با بیان اینکه ساحل برای استفاده عموم مردم آزادسازی شده‌است، گفت: ساحل باید در اختیار مردم قرار بگیرد، هیچ کس حق ندارد که ویژه از ساحل استفاده کند.

اسدالله عباسی افزود: نرخ بیکاری گیلان از هشت و دودهم درصد به شش و یک دهم درصد کاهش یافته است و اعتبارات و خدمات عادلانه باید باشد و مدیران نباید از رانت استفاده کنند و در صورت مشاهده از مدیریت حذف می‌شوند.

عباسی با بیان اینکه دولت شبانه روز در میدان کار و فعالیت بوده و ما نیز همگام با دولت در گیلان برای پیشبرد امور، باید شبانه روز تلاش کنیم، به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه به قله نزدیک شده ایم اشاره کرد و گفت: ما مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان هم در آیین این مراسم گفت: از مجموع این ۱۲۱ طرح، ۸ طرح با ۴۲ میلیارد تومان هزینه در رودسر افتتاح شد. 

محمد حیدری فرماندار رودسر نیز گفت: از مجموع ۱۱۶میلیارد تومان اعتبار سال گذشته ۶۲ درصد آن جذب شد و علاوه برآن شهرستان رودسر از ۳۵۲ میلیارد تومان اعتبار ملی و سایر منابع هم برخوردار شد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه رودسر هم خواستار رفع موانع از چند طرح عمرانی شهری و عام المنفعه این شهرستان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.