جابجایی بیش از ۶۷۶ هزار مسافر در استان اردبیل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۶۷۶ هزار مسافر در پنج ماه امسال در این استان جابجا شدند.

رضا شیرین‌زاده گفت: در این مدت ۶۷۶ هزار مسافر در این استان از طریق ناوگان عمومی جابجا شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل می گوید: از این تعداد بیش از ۳۴۷ هزار مسافر با اتوبوس، ۲۷۲ هزار ، ۷۰۱ مسافر با سواری و ۵۶ هزار و ۷۸۰ مسافر نیز با مینی‌بوس جابجا شده‌اند.

او با بیان اینکه پارسال در این مدت ۶۶۶ هزار مسافر در استان اردبیل جابجا شدند، اظهار کرد: در پنج ماه امسال جابجایی مسافر در استان ۲ درصد افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در این مدت جابجایی مسافر با اتوبوس نسبت به مدت مشابه پارسال در استان بیش از ۲۲ درصد و با مینی‌بوس نیز بیش از ۲ درصد افزایش داشته است.

شیرین‌زاده افزود: بیشترین میزان جابجایی مسافر از طریق ناوگان حمل‌ و نقل عمومی در استان اردبیل به ترتیب در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال و پارس‌آباد بوده است.

او همچنین از افزایش ۷۶ درصدی جابجایی مسافر در نمین و افزایش ۳۶ درصد جابجایی مسافر در سرعین خبر داد و گفت: در پنج ماه امسال پنج هزار و ۵۴۵ مسافر در نمین و یک‌هزار و ۷۰۰ مسافر در سرعین از طریق ناوگان عمومی جابجا شدند.

معاون حمل‌ و نقل اداره‌ کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: فروکش کردن کرونا، رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی عوامل حمل و نقل و مسافران باعث افزایش تعداد سفر بوده است.

شیرین‌زاده همچنین به فعالیت هفت پایانه مسافربری در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: یک‌هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان شامل ۵۷۱ دستگاه سواری، ۳۶۸ دستگاه اتوبوس و ۲۴۱ دستگاه مینی‌بوس در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند.

او خاطر نشان کرد: ۶۲ شرکت مسافربری و ۲ هزار و ۲۴

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.