جابجایی بیش از ۶۷۶ هزار مسافر از استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان اردبیل گفت: بیش از ۶۷۶ هزار مسافر در ۵ ماهه گذشته از استان اردبیل جابجا شده اند.

رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان نمین گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۶۶۶ هزار مسافر از استان جابجا شده بود در ۵ ماهه امسال افزایش حدود ۲ درصدی را شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده بیش از ۳۴۷ هزار نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۲۷۲ هزار و ۷۰۱ نفر مسافر با وسیله نقلیه سواری و ۵۶ هزار و ۷۸۰ نفر مسافر نیز با وسیله نقلیه مینی بوس جابجا شده اند افزود: در جابجایی مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۳۳۱ هزار و ۷۵۸ نفر مسافر بود در ۵ ماهه گذشته بیش از ۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: در مدت یاد شده ۳۸۸ هزارو ۳۶۳ نفر مسافر از شهرستان اردبیل، ۵۳ هزار و ۷۲۴ نفر مسافر از شهرستان پارس آباد، ۵ هزار و ۵۴۵ نفر مسافر از شهرستان نمین، ۲ هزار و ۷۱۷ نفر مسافر از شهرستان بیله سوار، بیش از ۱۰۶ هزار نفر از شهرستان مشگین شهر، ۳۹ هزار و ۸۰۲ نفر مسافر از شهرستان گرمی، ۶۱ هزار و ۳۵۶ نفر مسافر از شهرستان خلخال، هزار و ۹۰۰ نفر مسافر از شهرستان اصلاندوز، ۳ هزار و ۲۵۰ نفر مسافر از شهرستان کوثر، ۳ هزار و ۴۳۷ نفر مسافر از شهرستان نیر، یکهزار و ۷۰۸ نفر مسافر از شهرستان سرعین و ۸ هزار و ۵۹۷ نفر مسافر نیز از سایر شهرستان‌ها به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

شیرین زاده در ۵ ماهه گذشته از افزایش ۷۶ درصدی جابجایی مسافر در شهرستان نمین خبرداد و تصریح کرد: در ۵ ماهه گذشته ۵ هزار و ۵۴۵ نفر مسافر از شهرستان نمین به مقاصد مختلف جابجا شده بود که این رقم در ۵ ماهه سال گذشته ۳ هزار نفر بود.

او افزود: در شهرستان سرعین نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که هزار و ۲۴۸ نفر مسافر جابجا شده بود در ۵ ماهه گذشته افزایش ۳۶ درصدی را شاهد هستیم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل را یادآور شدو اظهار کرد: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

شیرین زاده با اشاره به فعالیت ۶۲ شرکت مسافربری در استان اردبیل خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل را به مردم و مسافران یادآور شد و افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.