جابجایی ۵۳۷ هزار مسافر در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۵۳۷ هزار مسافر در چهار ماه امسال در این استان جابجا شدند.

کلیم‌الله وثوقی با بیان اینکه در چهار ماه پارسال ۵۲۴ هزار و ۶۶۵ مسافر در استان اردبیل جابجا شدند، گفت: میزان جابجایی مسافران در چهار ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل می گوید: این میزان جابجایی مسافر در استان اردبیل در قالب ۸۹ هزار و ۵۰۰ مورد سفر انجام شده است.

به گفته او، از این تعداد ۲۷۰ هزار و ۷۹۵ نفر با اتوبوس، ۴۷ هزار و ۴۲۶ نفر با مینی‌بوس و ۲۱۸ هزار و ۵۹۲ نفر نیز از طریق ناوگان عمومی سواری در استان جابجا شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال جابجایی مسافر با اتوبوس ۶ درصد و با مینی‌بوس هفت درصد افزایش داشته است.

وثوقی از افزایش چشمگیر جابجایی مسافر در شهرستان‌های نمین و سرعین خبر داد و گفت: در چهار ماه امسال جابجایی مسافر در شهرستان نمین ۱۳۲ درصد و در شهرستان سرعین ۳۴ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل می گوید: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.