جابه‌جایی حدود ۵۳۷ هزار مسافر از استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: حدود ۵۳۷ هزار نفر مسافر در ۴ ماهه گذشته از استان اردبیل جابه‌جا شده اند.

کلیم اله وثوقی در بازدید از پایانه مسافربری شهرستان اردبیل گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵۲۴ هزار و ۶۶۵ نفر مسافر از استان به مقاصد مختلف جابجا شده بودند در ۴ ماهه گذشته افزایش بیش از ۲ درصدی را شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه از این تعداد مسافر ۲۷۰ هزار و۷۹۵ نفر مسافرتوسط وسیله نقلیه اتوبوس، ۲۱۸ هزار و ۵۹۲ نفرمسافر توسط وسیله نقلیه سواری و ۴۷ هزار و ۴۲۶ نفر مسافر نیز توسط وسیله نقلیه مینی بوس از استان جابجا شده اند افزود: در جابجایی مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۵۵ هزار و۱۳۸ نفر بود افزایش ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل اظهار کرد: در ۴ ماهه گذشته ۳۰۷ هزار و ۸۸۱ نفر مسافر از شهرستان اردبیل، ۴۳ هزار و۲۵۴ نفر مسافر از شهرستان پارس آباد، ۴هزار و ۳۸۸ نفر مسافر از شهرستان نمین، ۲هزار و۷۰۲ نفر مسافر از شهرستان بیله سوار، ۸۳ هزار و ۶۰۸ نفر مسافر از شهرستان مشگین شهر، ۳۱ هزار و ۸۳۷ نفر مسافر از شهرستان گرمی، ۴۸ هزار و ۵۸۱ نفر مسافر از شهرستان خلخال، هزار و ۴۰۰ نفر مسافر از شهرستان اصلاندوز، ۲هزار و ۶۴۳ نفر مسافر از شهرستان کوثر، ۲هزار و ۵۷۴ نفر مسافر از شهرستان نیر، هزار و ۲۰۰ نفر از شهرستان سرعین و ۶هزار و۷۰۰ نفر مسافر در سایر شهر‌ها جابه‌جا شده اند.

وثوقی در مدت یاد شده افزایش ۱۳۲ درصدی جابه‌جایی مسافر را در شهرستان نمین یادآور شد و تصریح کرد: در ۴ ماهه سال گذشته هزار و ۸۸۶ نفر مسافر از این شهرستان جابجا شده بودند که در ۴ماهه گذشته این رقم ۴ هزار و ۳۸۸ نفر بود.

او همچنین در این مدت از افزایش ۳۴ درصدی جابه‌جایی مسافر در شهرستان سرعین خبرداد و خاطر نشان کرد: در ۴ ماهه گذشته هزار و۲۰۰ نفر مسافر از شهرستان سرعین جابه‌جا شده اند در حالیکه در مدت مشابه سال قبل ۸۸۹ نفر بود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل را یادآور شد و اظهار کرد: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

وثوقی با اشاره به فعالیت ۶۲ شرکت مسافربری در استان اردبیل خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل را به مردم و مسافران یادآور شد و افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.