در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کنترل و انجام پروژه ها با توان بیشتر/ حق مردم، خدمات با کیفیت است

شهردار منطقه۱۹ گفت: برنامه ریزی درباره پروژه‌های سال آینده با دقت پیگیری می‌شود تا تکالیف مشخص شده و مطالبه گری صورت پذیرد.

تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در شرایطی هستیم که فرصت خدمت رسانی به شهروندان به برکت این نظام فراهم شده افزود: تلاش کنیم در این فرصت پیش آمده حداکثر تاثیر گذاری، اثر بخشی، امنیت و کرامت را در زندگی شهروندان ساری و جاری کنیم.

فرهادی ضمن تأکید بر آمادگی برای انجام وظیفه در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی گفت: همه ساله در روز اربعین این برنامه از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود که منطقه ۱۹ به عنوان معین منطقه ۲۰مسئولیت خدمت رسانی به زائرین را دارد، لذا حوزه ها با همه توان در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم مشارکت فعال داشته باشند.

شهردار منطقه ۱۹ در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی بر برنامه ریزی  با توجه به جمعیت جوان قابل توجه و تعداد مدارس تأکید کرد و افزود: همکاران در معاونت ها و نواحی با محوریت خدمات شهری، رنگ آمیزی، رسیدگی به فضای سبز، اقدامات ترافیکی و فنی و عمرانی در مدارس را در دستور کار قرار دهند.

فرهادی درخصوص کنترل پروژه ها بر ادامه اجرای آنها با  قدرت و توان هرچه بیشتر با توجه به برنامه و زمان بندی تا رسیدن به حصول نتیجه تأکید کرد و گفت: برنامه ریزی درباره پروژه های سال آینده با دقت پیگیری تا تکالیف مشخص و مطالبه گری صورت می‌پذیرد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه حق مردم بر ما ارائه خدمات با کیفیت است خاطر نشان کرد: این حق وقتی محقق خواهد شد که هرکسی تکلیف خود را درست انجام دهد، لذا تکالیف براساس مبانی اعتقادی و ایدئولوژی تعریف می شود و باید هر کس با رویکرد منسجم به تکالیف و مسئولیت هایش رسیدگی کند.

به گفته این مسئول شرایط منطقه ۱۹ با توجه به زیر ساخت های فضاهای شکل گرفته به صورت ارگانیک، فضای سبز گسترده، خاصاست. لذا  نگه داشت شهر بحث مهم و حساسی محسوب می شود که باید در تمام ابعاد اعم از رفت و روب ، شست و شو، رسیدگی به المان ها و تجهیزات شهری و ... انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار