بهره‌برداری از ۲۶۶ طرح عمرانی در ۹ شهرستان گیلان

۲۶۶ طرح عمرانی با ۶۷۱ میلیارد تومان هزینه در ۹ شهرستان به بهره‌برداری رسید.

عصر امروز با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، طرح‌های هادی ۳۸ روستای گیلان بصورت نمادین در لنگرود به بهره برداری رسید.

همچنین ۹۰ طرح مخابراتی و یک واحد تولیدی هم در لنگرود افتتاح شد.

امروز همچنین ۵٩ طرح عمران شهری، خدماتی، تولیدی و گردشگری در ششمین روز از هفته دولت در رودسر به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل ٢۵ طرح عمران شهری در چابکسر، زمین چمن مصنوعی دبستان، یک دهنه پل روستایی، یک طرح تولیدی پرورش گل و گیاه و همچنین بهره برداری از ٢۵ طرح عمران شهری در رودسر است.

برای افتتاح و بهره برداری و همچنین آغاز عملیات اجرایی طرح ساحلی رودسر در مجموع ٨٩ میلیارد و یکصد و پنجاه میلیون تومان هزینه شد.

۲۹ طرح عمرانی نیز در بخش مرکزی رودبار افتتاح شد.

برای اجرای محوطه سازی مزار شهید سید یونس حسینی رودباری نخستین شهید پیروزی انقلاب اسلامی در آغوزبن، آسفالت معابر، هدایت آب‌های سطحی، زمین ساحلی چند منظوره آموزش و پرورش، بیست و سه طرح اشتغالزایی کمیته امداد و یک کارگاه تولید تابلوی برق در رستم آباد در مجموع ۱۵ میلیارد تومان هزینه شد.

۲۳ طرح عمرانی هم با بیش از ۴۵ میلیارد تومان در فومن افتتاح شد که شامل ۱۳ طرح صنوق کارآفرینی امید در روستای گوشلوندان، واگذاری ۵ واحد مسکن مددجویان بهزیستی، آبرسانی به ۳ روستا، ایستگاه پمپاژ تامین آب کشاورزی و یک کانون تبلیغاتی است.

۵ طرح راهداری هم در بندرانزلی شامل روکش آسفالت راه روستایی، سیستم روشنایی و نصب حفاظ بتنی با اعتبار ۶۱ میلیارد تومان در بندرانزلی به بهره برداری رسید.

در رانکوه و املش هم دو یک ایستگاه باران سنج خودکار، طرح‌های تقویت شبکه برق، یک واحد مسکن مددجویان بهزیستی و طرح‌های عمران شهرداری املش در مجموع با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

از صومعه سرا هم خبر رسید ۱۰ طرح عمرانی با ۵۹ میلیارد تومان هزینه در بخش ضیابر به بهره‌برداری رسید که شامل طرح حفاظت دیواره سازی رودخانه، ۳ طرح هادی روستایی، ۳ طرح تقویت و توسعه شبکه برق، آسفالت و روکش اسفالت ۳ راه است.

در سیاهکل هم چند طرح تقویت شبکه برق، بهسازی و روکش آسفالت، دکل‌های مخابراتی و طرح هدایت آب‌های سطحی در مجموع با حدود ۱۳ میلیارد تومان افتتاح شد.

در خمام هم آسفالت راه روستایی دهنه سرشیجان بخش مرکزی خمام با یک میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.