افتتاح ۱۱ پروژه ورزشی و عمران شهری آستارا

۱۱ پروژه ورزشی و عمران شهری آستارا امروز به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز در آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در آستارا گفت: بندر زیبای آستارا، انزلی، چمخاله و کاسپین آماده فعالیت گردشگری و هم آماده تجارت و سرمایه‌گذاری هستند و سایر نقاط هم البته قابل استفاده هستند و چنان که کنار طرح سالم‌سازی آستارا بازارچه در نظر گرفتند، در سایر نقاط هم می‌توانند بازارچه‌ای ایجاد کنند و در فصل گردشگری فعالیت داشته باشند.

او خواستار تداوم اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه از سوی شورای شهر و شهرداری آستارا برای آرامش و رفاه مردم شد و افزود: البته کار‌های زیادی در پیش داریم و از جمله در بحث اقتصاد گردشگری، اقتصاد دریا، بنادر و تجارت که به طور حتم رونق خواهد گرفت.

استاندار گیلان تصریح کرد: پروژه راه‌آهن رشت به آستارا جدی است و الان بحث اصلاح مطالعات قبلی انجام می‌شود، چون مسئله روسیه و راه‌آهن آن‌ها با راه‌آهن ایران تفاوت دارد و از این رو کار می‌شود که با حداقل استفاده از فضای موجود از ابنیه و پل استفاده شود.

به گفته عباسی، بر اساس مطالعات قبلی از ۱۶۰ کیلومتر مسیر ریلی حدود ۵۰ کیلومتر پل بود و پیشنهاد این است که پل‌ها بیشتر و در بخشی هم از تونل استفاده شود تا زمین‌های کشاورزی و شهر‌های منطقه آسیب نبیند.

افتتاح ۱۱ پروژه ورزشی و عمران شهری آستارا

۱۱ پروژه ورزشی و عمران شهری آستارا امروز با حضور استاندار گیلان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به مناسبت هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.