افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت در تالش

آیین افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت در شهرستان تالش امروز با حضور استاندار گیلان برگزار شد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت در شهرستان تالش گفت: سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

او با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذار در گیلان باید فراهم شود، افزود: بر اساس آمار سامانه اقتصاد و دارایی بیش از ۳۲۰ عرصه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری، کشاورزی و صنعتی در این استان شناسایی شده و تاکنون بیش از ۲۲۰ مجوز بی‌نام صادر شده است.

استاندار با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های امسال هفته دولت در گیلان از نظر تعداد ۱۳۸ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: در هفته دولت امسال یک هزار و ۳۶۰ پروژه با بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال در دست بهره‌برداری است.

امروز (دوشنبه ۶ شهریور ماه) در پنجمین روز از هفته دولت ۱۱ طرح عمرانی و اشتغا‌لزایی، ۷ ردیف تسهیلاتی در قالب ۶۳۵ طرح اشتغال و تسهیلات بلاعوض، احداث ۱۲۶ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی با اعتباری بالغ یک هزار و ۵۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت در تالش

۳ طرح جهاد کشاورزی سردخانه بالای صفر، بسته‌بندی سبزیجات و میوه با اعتباری بیش از ۶۴۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۶ نفر به صورت مستقیم و گازرسانی به ۸ روستای محروم و کوهستانی بیجاربین، کوهستان، کوهستان حویق و مژده حویق بخش حویق و سرداب خانه پشت، ونه خونی، لورون و مثلاکوه در قالب خوشه مریان بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۱۲۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

گازرسانی به برخی از روستا‌های محروم شهرستان تالش از دیگر پروژه‌های افتتاح شده عنوان شد.

شهرستان تالش در شمال غرب استان گیلان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.