همزمان با هفته دولت؛

افتتاح ۶ طرح تولیدی و اقتصادی در نمین

همزمان با هفته دولت ۶ واحد تولیدی و اقتصادی در شهرستان نمین افتتاح شد.

فرماندار نمین در مراسم راه‌اندازی ۶ طرح اقتصادی در نمین اظهار کرد: در دولت سیزدهم بر رونق تولید و اشتغال توجه و تمرکزی جدی شده تا ما بتوانیم شهرستان نمین را که قطب تولید استان اردبیل است، بیش از گذشته در این حوزه به شکوفایی برسانیم.

طیب امینی تصریح کرد: ۶ طرح اقتصادی نمین با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید تا در سایه همت سرمایه‌گذاران شاهد اشتغالزایی ۹۳ نفر در این واحد‌های تولیدی باشیم.

او گفت: کارخانه تولید پروفیل، برش انواع سنگ، جعبه پلاستیکی،  نبات‌پزی، تولید خوراک آماده دام و طیور و تولید محصولات گلخانه‌ای شامل سبزی و صیفی از جمله این طرح‌های اقتصادی است که در نمین به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان نمین افزود: تمام تلاش ما بر این است تا زمینه سرمایه‌گذاری را برای کارآفرینان و تولیدکنندگان در این شهرستان فراهم کنیم که تسهیل‌گری خوبی نیز در این بخش اتاق افتاده است.

امینی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این طرح‌های اقتصادی فرصت خوبی را برای جوانان توانمند منطقه فراهم کرده تا زمینه و بستر اشتغال مناسب و آبرومند آن‌ها را مهیا و در مسیر جلب رضایتمندی خانواده‌های این جوانان حرکت‌ها و گام‌های مؤثری را برداریم.

او اضافه کرد: در شهرستان نمین علاوه بر افتتاح ۶ طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۱۶۷ میلیارد تومان، در هفته دولت ۱۸ پروژه عمرانی نیز با اعتباری بالغ بر ۶۷۱ میلیارد تومان در این شهرستان آماده افتتاح شده که در حوزه‌های مختلف و در این هفته در حال افتتاح و بهره‌برداری است.

امینی مهمترین این پروژه را سد مخزنی عنبران با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار و پست جدید ۶۳ کیلوولت برای نیرورسانی به صنایع را یادآور شد و بیان کرد: مدول دوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی نمین آماده افتتاح و بهره‌برداری است و در کنار آن آماده‌سازی و اجرای آسفالت معابر شهرک صنعتی و ساختمان کسب و کار این شهرک را شاهد هستیم.

او در ادامه سخنان خود اظهار کرد: با حضور مسئولان در روز‌های گذشته پل غیرهمسطح ورودی جدید نمین افتتاح و بازسازی فرهنگسرای شهر‌های نمین و عنبران نیز با ۲۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

امینی به طرح‌های هادی روستایی، احداث و ارتقای دکل‌های مخابراتی و اینترنتی روستایی، پروژه‌های آبرسانی، آسفالت معابر و خیابان‌ها و نوسازی قنوات اشاره کرد و گفت: تله‌اسکی پیست فندقلو با سه میلیارد تومان اعتبار آماده راه‌اندازی شده است.

فرماندار شهرستان نمین تصریح کرد: در این ایام ۶ باب منزل مسکونی مددجویی در کنار مدرسه سه کلاسه روستای بریس افتتاح و تحویل ساکنان این مناطق شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.