ثبت کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل به عنوان برگ زرینی در تاریخ استان

رییس شورای شهر اردبیل گفت: برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان که نتیجه هماهنگی و همدلی مسئولان استان بود به عنوان بزرگ زرینی در تاریخ اردبیل به ثبت رسید.

سید‌محمد‌هاشمی، رییس شورای شهر اردبیل گفت: در هفته گذشته اردبیل شاهد یکی از بزرگترین رویداد تاریخی مربوط به این استان بود و برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان در پاسداشت مقام شهدای استان که نتیجه و دستاورد هماهنگی و همکاری مجموعه عوامل استانداری و سپاه استان بود به عنوان برگ زرینی در تاریخ غیرت و وطن پرستی مردم اردبیل به ثبت رسید.

رییس شورای شهراردبیل با اشاره به اینکه در فضاسازی محیطی و حوزه‌های خدمات رسان در  برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اقدامات قابل تقدیری از سوی شهرداری اردبیل انجام گرفته بود افزود: کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل طی برنامه‌ای منسجم و دقیق و حاصل هماهنگی و همکاری مسئولان و عوامل مختلفی بود که در راس آن‌ها زحمات نماینده، ولی فقیه، استانداری و سپاه حضرت عباس (ع) استان قابل تقدیر و قدردانی است.

سیدهاشمی با قدردانی ویژه از توجه ارزشمند مقام معظم رهبری به کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: بیانات مقام معظم رهبری و اشاره ایشان به سوابق تاریخی اردبیل و تاثیرات و نقش بزرگی که در حوزه‌های ملی و مذهبی از بابت ایجاد وحدت و یکپارچگی داشته، امید و اعتماد مردم اردبیل به این نظام و انقلاب را بیش از پیش و استوارتر کرد.

او با تاکید بر جهاد تبیین و امیدآفرینی در بین مردم از شهردار اردبیل خواست با تسریع در انجام پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و بهره برداری از آن‌ها در هفته دولت اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.