افتتاح بیش از ۲۵۸ میلیارد تومان طرح در شهربابک

فرماندار شهربابک گفت: طی هفته دولت امسال، ۲۵۸ میلیارد تومان طرح در شهربابک افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

علیرضا جلالی با اشاره به افتتاح بیش از ۲۵۸ میلیارد تومان طرح در شهربابک به مناسبت هفته دولت گفت: جاده شهربابک به شهرستان خاتم با مبلغی قریب به ۹۰ میلیارد تومان، خانه بهداشت شریک آباد و مرکز جامع سلامت پیرجل با اعتبار قریب به ۱۶ میلیارد تومان، آسفالت ۱۷ روستا در بخش مرکزی و دهج با مشارکت بخشداری ها و بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان قابل بهره برداری هستند.

او با اشاره به اینکه آسفالت راه های بین روستایی از سوی اداره راهداری با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، بیان کرد: برای روستاهای فاقد شورا و دهیاری هم بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده‌ و در حوزه مخابرات قریب به ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است. 

فرماندار شهربابک تصریح کرد: در حوزه کشاورزی به غیر از اعتبارات فاقد شورا و دهیاری که در روستاها طرح های کشاورزی اجرا شده و پرداخت هزینه های احیای قنوات در اثر سیل پارسال از اعتبارات دیگر نیز مثل (استانی ملی و ...) قریب به ۳ میلیارد تومان پروژه انجام شده است.

او  یکی از مشکلات امروز شهرستان را بحث اشتغال عنوان کرد و افزود: به این منظور حول ۲ محور، توسعه صنایع و ایجاد شغل های جدید و معرفی افراد جویای کار به طور عادلانه به شرکت ها و صنایع مختلف، کار می کنیم .

جلالی بیان کرد: کشاورزان شهربابک هر ساله با مشکل سرمازدگی محصول خود مواجه بودند و برای روشن کردن آتش و تامین سوخت مورد نیاز آن ها با پیگیری هایی که انجام شد، سوخت مورد نیاز آن ها از ۳۰ هزار لیتر طی پاسال به ۸۰۰ هزار لیتر افزایش پیدا کرد که یک کار بی سابقه در این زمینه است.

او  با اشاره به نیاز همدلی مسئولان اعلام کرد: ارتباط و همدلی بین مسئولان در شهربابک بسیار عالی است و از امام جمعه شهرستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر و شهردار قدرانی می‌کنم.

جلالی با اشاره به معابر سازی شهرک زینل آباد، افزود: با تلاش های فراوان، قطعات طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی به متقاضیان واگذار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.