باید در دل مردم، سرمایه گذاران و نخبگان امید ایجاد شود

خطیب جمعه انار گفت: موضوع مهم این است که ملت قبول کنند تغییرات ایجاد شده است و باید در دل مردم، سرمایه گذاران و نخبگان امید ایجاد شود. 

نماز وحدت بخش جمعه شهرستان انار با حضور پرشور نماز گزاران  به امامت حجت الاسلام علی اکبر علیدادی سلیمانی در محل مهدیه امام زاده محمد صالح برگزار شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی همگان را به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه سفارش کرد و با توجه به نزدیک بودن اربعین امام حسین( ع) از زایرین ابا عبداالله حسین خواست تا با مطالعه و برنامه ریزی صحیح این سفر معنوی را آغاز کرده تا در مسیر دچار مشکلات نشوند.

وی گفت: هر کس با علم و معرفت به مقام الهی وامامان معصوم (ع) به زیارت قبور مطهر امامان معصوم بخصوص سرور وسالار شهیدان ابا عبدالله الحسین مشرف بشود برکات، آثار وفضاِل وثواب‌های دنیوی فراوانی دارد .

خطیب جمعه انار ضمن گرامیداشت هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر به توفیقات بدست آمده در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت در زمان تحویل مسِئولیت با کمبود‌های فراوانی همراه بود از این رو برای جبران کمبود‌ها و کاستی‌های بجا مانده از قبل اقدام به برنامه ریزی کرد .

وی افزود :مهمترین اتفاقی که در دولت سیزدهم رخ داد تغییر رویکرد بود از نگاه به آمریکا و دشمنان به ظرفیت‌های داخلی و جوانان و تاکید بر تولید داخل بوده است، اما موضوع مهم این است که ملت قبول کنند تغییرات ایجاد شده و اتفاقات خوبی در جامعه در حال رخ دادن است و باید در دل مردم، سرمایه گزاران و نخبگان امید ایجاد شود. 

خطیب جمعه در پایان از خدمات ارزشمند دولت سیزدهم در تمامی زمینه‌ها خصوصا در حوزه سلامت ، بهداشت و مبارزه با فساد و آب رسانی به شهر‌های که مشکل کم آبی داشتند تقدیر نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار