مدیر کل بنیاد شهید فارس:

امروز درگیر یک جنگ ترکیبی تحمیلی از سوی دشمنان انقلاب هستیم

بیانی گفت: امروز درگیر یک جنگ ترکیبی تحمیلی از سمت دشمنان انقلاب هستیم و آن ها، همه ابزاری را برای ضربه زدن به نظام اسلامی به کار گرفته اند.

ابراهیم بیانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در گلزار شهدای بهشت زهرای قائمیه، طی رزمایش بزرگ عملیاتی ۲۲۰ دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان شهرستان کوه چنار، با تبیین نقشه‌های دشمن و تحمیل جنگ ترکیبی اظهار کرد: برخی گمان می‌کنند که انقلاب فقط در دوران دفاع مقدس و از طریق جنگ تحمیلی مورد هجمه قرار گرفته است در حالی که امروز درگیر یک جنگ ترکیبی تحمیلی از سمت دشمنان انقلاب هستیم.

او ادامه داد: دشمنان همه ابزاری را برای ضربه زدن به نظام اسلامی به کار گرفته اند و از تهاجم فرهنگی، حملات سایبری و تهدید نظامی استفاده می‌کنند تا شاید مردم و بخصوص جوانان را از این انقلاب ناامید کنند.

بیانی با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حمله گفت: اگر شهدای مدافع حرم، تهدید را از ایران دور نکرده بودند امروز در هر لحظه و در هر مکان شاهد چنین صحنه‌هایی بودیم و مردم و ناموس ما در دست داعشی‌هایی بود که حتی به کودک شیرخوار هم رحم نمی‌کنند.

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس افزود: ما مدیون شهدا هستیم شهدایی که از جان خود گذشتند تا امنیت و آرامش بر کشور حاکم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار