فرماندار ویژه شهرستان کازرون:

ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران در حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی باشیم

فرماندار ویژه شهرستان کازرون گفت: آنچه برای ما ملاک و اصل است پاسداشت جانفشانی‌های شهدا و همچنین ادامه دادن راه آن‌ها در جهت حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

محمد علی بخرد فرماندار ویژه شهرستان کازرون در رزمایش هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در یک روز، اظهار کرد: این رزمایش بزرگ، محصول کار متراکم و فعالیت جمعی همه ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های شهرستان بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان کازرون افزود: ۲ جلسه شورای اداری پیرامون طرح سپاس و رزمایش عملیاتی و بزرگ هزار دیدار بوده و بیش از ۶۰ جلسه هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در همین رابطه داشته است.

بخرد با بیان اینکه ادامه دهنده راه شهدا در جهت حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی باشیم، تصریح کرد: پاسداشت جانفشانی‌های شهدا و فراموش نکردن آن‌ها برای ما ملاک و اصل است.

او ادامه داد: مسئولیتی که امروز بر عهده ما در مجموعه شهرستان است امانتی از سوی شهیدان و ایثارگران است.

محمدعلی بخرد فرماندار ویژه شهرستان کازرون گفت: این رزمایش ادامه دار و با مشارکت سایر اقشار برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۲۴ دی ۱۴۰۲
شهدا نه معرفت راه داشتند و نه ایده پرداز بودند و مهمترین خصلت انها، بواسطه بی ارزش دانستن حیات و جهالت به عالم بسیار نگران کننده اخرت، نترسیدن از مرگ در جوگیری جمعی بود که جسارت را بشدت افزایش میدهد، اما حقانیت کاذب به جنگ افروزان بخشیدند تا بنام شهدا و حفظ ارمان انها، به ارمانهای انقلاب و قوانین و هستی مردم تاخته و کشور را ملک شخصی، و مردم را بردگان واجب الاطاعه و فاقد شعور و حق نظر بدانند.
آخرین اخبار