فرمانده لشکر ۱۹ فجر:

اهداف دشمن از بین بردن اعتقاد جوانان و کانون خانواده هاست

قنبری گفت: دشمنان ۲ نقشه برای نظام در دستور کار دارند که یکی از بین بردن اعتقاد جوانان و دیگری از بین بردن کانون خانواده‌ها در کشور است.

 سرتیپ دوم پاسدار حاج ظهراب قنبری فرمانده لشکر مردم پایه ۱۹ فجر استان فارس در مراسم تودیع و معارفه فرمانده گردان ۲۰۱ ثارالله (ع) شهرستان کازرون اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران الگوه گرفته از محرم و صفر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است.

او بیان کرد: در طول تاریخ سابقه‌ای وجود ندارد که کسی همانند حسین بن علی (ع) بعد از شهادت ۱۴۰۰ سال مردم این گونه برای زیارت شور و شعف نشان دهند و سر از پا نشناسند.

فرمانده لشکر ۱۹ فجر ادامه داد: امام حسین (ع) در راه اسلام خود و همه وجودش را فدا کرد و این کار برای احیای اسلام بود. 

او با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵ هزار شهید استان و بخصوص هزار و ۳۰۰ شهید شهرستان کازرون، اضافه کرد: شهدای انقلاب اسلامی در امتداد شهدای کربلا قدم گذاشتند.

 سردار قنبری تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری راهبرد‌ها را برای همه ترسیم می‌دارد و ان شالله کشور برای گذر از مشکلات روز به روز نزدیک‌تر می‌شود.

 او به برنامه‌های دشمنان برای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ۲ نقشه برای نظام در دستور کار دارند که یکی از بین بردن اعتقادات جوانان کشور و دیگری از بین بردن کانون خانواده‌ها در کشور است.

در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ایمان اکبری فرمانده گردان ۲۰۱ ثارالله (ع) کازرون مجید نوروزی به فرماندهی جدید این گردان منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار