فرماندار زرند:

دشمن از حضور مردم در انتخابات هراس دارد

حسینی نژاد با اشاره به تبلیغات دشمنان برای شرکت نکردن مردم در انتخابات، گفت: این امر، نشان‌دهنده هراس آنان از حضور حداکثری مردم دارد.

حجت الاسلام شجاعی، امام جمعه زرند در نشست شورای فرهنگ عمومی با اعلام اینکه کشف حجاب، هدف نهایی و پایان عملیاتِ اتاق فکر دشمنان علیه کشورمان نیست، گفت: دیگر برای همه واضح و روشن شده که دشمنان انقلاب و نظام هرگز بیکار نمی نشینند و ساعت به ساعت مشغول توطئه علیه انقلاب اسلامی هستند.

او  با اشاره به پیشرفت‌های قابل ملاحظه  صنعت دفاعی کشور که یک قدرت بازدارنده محسوب می شود، افزود: شاید سوال اقشار مختلف جامعه این باشد که چگونه ما  ۸ سال روبروی دشمنان سر تا پا مسلح ایستادگی کردیم و یک وجب از خاک کشور عزیزمان را به دشمن ندادیم و پس از آن نیز هر روز اخباری که نشان دهنده  موفقیت ها و دستاوردهای قابل توجه نیروهای نظامی کشور است، می شنویم؛ ولی در بخش های دیگر دچار ضعف در اقدام متقابل علیه دشمن شده ایم باشد ؟

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند به  موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون استحاله فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: قبح زدایی و قبح شکنی از گناهان، یک خطر بزرگ برای جوامع اسلامی هست و جبران آن مشکل خواهد بود.

او افزود: ضرورت توجه بیشتر به موضوع تبلیغ اسلام، اکنون بیش از همیشه است؛ چرا که دشمن با تمام توان خود و رسانه های متعددی که در اختیار دارد سال ها روی فکر و روح مردم ما تاثیر گذاشته است.

امام‌ جمعه زرند با ذکر حدیثی از امام‌ سجاد (ع) که خطاب به یارانش فرموده بودند: هر زمان دشمنان با استفاده از گناه و توسل به فساد و فحشا علیه شما برخاستند بدانید که نصرت الهی برای شما نزدیک خواهد بود، ابراز امیدواری کرد که در این نبرد فرهنگی، پیروزی از آنِ مؤمنان و مجاهدان راه خداوند است.

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  که حجاب و عفاف را عمود خیمه فرهنگی می دانند، گفت: حجاب و عفاف، یک ارزش الهی می باشد که بازخورد  آن مصونیت بخشی و همچنین توانمند سازی زنان و مردان جامعه اسلامی  است.

او نقش شورای فرهنگ عمومی در رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه را بسیار با اهمیت دانست و افزود  اقدامات فرهنگی در پویایی و نشاط جامعه، نقش کلیدی و تاثیر گذاری دارند .

فرماندار زرند با اشاره به انتخابات پیش رو  گفت: دشمنان از هم اکنون به دنبال توطئه و مایوس کردن مردم در این صحنه انتخابات هستند .

او افزود: وقتی دشمنان این‌همه تاکید برحاضر نشدن مردم پای صندوق‌های رأی  دارند؛ این نشان‌دهنده هراس آن‌ها از حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات پیش رو است.

نماینده عالی دولت در شهرستان زرند گفت: دشمنان به خوبی بدانند که مردم ولایتمدار و انقلابی با حضور حداکثری خود در انتخابات پیش رو  برای چندمین بار توطئه های دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب می‌کنند .

فرماندار زرند با اشاره به نزدیک شدن هفته دولت بر ارائه خدمات و عملکرد دولت به مردم تاکید کرد.

در ادامه تعدادی از اعضا به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مسائل فرهنگی شهرستان پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.