سردار رضایی:

مجموعه انتظامی در خدمت مردم و برای آنان است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، مجموعه انتظامی را یک مجموعه زنده در انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: شعار تمام مأموران انتظامی «من یک انقلابی هستم» است یعنی همیشه در صحنه و معرکه هستیم و از مردم، برای مردم و در خدمت مردم هستیم.

سردار قاسم رضایی در یادواره «پدران آسمانی» که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، مجموعه انتظامی را مولود و حافظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پاسدار ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: برای بررسی جایگاه و عملکرد مجموعه انتظامی باید به آرمان انقلاب اسلامی نگاه کنیم.

او با ذکر این نکته که مجموعه انتظامی حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است، افزود: این مجموعه در تمام صحنه‌ها و جغرافیایی ایران در هر شرایطی به صورت شبانه‌روزی حضور دارد و وظایف خود را دنبال می‌کند.

رضایی مجموعه انتظامی را یک مجموعه زنده در انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: شعار تمام مأموران انتظامی «من یک انقلابی هستم» است یعنی همیشه در صحنه و معرکه هستیم و از مردم، برای مردم و در خدمت مردم هستیم.

جانشین فرمانده کل فراجا با تأکید بر اینکه کارکنان این مجموعه همگی مدافع ملت و انقلاب هستند، افزود: کسانی که در آن سوی مرز‌ها می‌خواهند باعث اخلال در نظم و امنیت کشور شوند، باید بدانند که مدافع این کشور، مجموعه مقدس انتظامی است.

او برخی از مأموریت‌های فراجا را برشمرد و گفت: مقابله با سارقان، اشرار، قاچاقچیان مواد مخدر، تروریست‌ها، مراقبت از مرز‌ها و ... جزو مأموریت‌های تعریف شده قانونی این سازمان است.

رضایی با تصریح اینکه مجموعه انتظامی با نگاه و اقدام انقلابی بسیاری از فتنه‌ها را خنثی می‌کند، افزود: در همین مسیر شهدای زیادی از جمله چند شهید در دو هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان، اصفهان، فارس، و خوزستان هم تقدیم نظام کرده‌ایم.

جانشین فرمانده کل فراجا با بیان اینکه امروز ملت ایران قدردان این سازمان و راه شهدا هستند، شهادت را نوعی عبادت و خدمت به مردم توصیف کرد و افزود: شهدا برنده‌اند و برده‌اند و راه حقیقت را سخاوتمندانه انتخاب کرده‌اند و آنچه مهم است بازماندگان آنان هستند که بحمد الهی با جدیت و صلابت این مسیر را طی می‌کنند.

او با تأکید بر اینکه ولایت فقیه ستون فقرات نظام جمهوری اسلامی است، مجموعه انتظامی را پرچمدار دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت و عفت جامعه عنوان کرد و گفت: استان فارس بیش از ۱۴ هزار شهید تقدیم کرده است که از این تعداد ۹۷۰ شهید مربوط به مجموعه انتظامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار