دستگیری عاملان قتل یک راننده بعد از ۵ ماه

جانشین انتظامی شهرستان لارستان از دستگیری افرادی خبر داد که اسفند سال گذشته راننده یک کامیون را کشته و خودرو را به آتش کشیده بودند.

سرهنگ حسین‌علی شیروانی در توضیح این خبر گفت: اواخر اسفند سال گذشته پرونده آتش‌سوزی یک دستگاه کامیون و فوت مشکوک راننده آن در دستورکار ماموران آگاهی لارستان قرار گرفت.

او با بیان اینکه کارآگاهان در بررسی صحنه متوجه عمدی بودن آتش‌سوزی شدند، گفت: پس از تلاش‌های بسیار و با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران آگاهی موفق به کشف راز این پرونده شدند.

شیروانی اضافه کرد: سرنخ‌های پرونده، ماموران را به سمت سه مظنون راهنمایی کرد و در نهایت این افراد شناسایی شده و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهشان در شهرستان جهرم، دستگیر شدند.

جانشین انتظامی شهرستان لارستان گفت: متهمان در بازجویی اولیه و با مشاهده دلایل و قرائن پلیس به قتل راننده با استفاده از اسلحه، با انگیزه سرقت و همچنین آتش زدن کامیون، اقرار کردند.

شیروانی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه افراد دستگیر شده یک قبضه کلت کمری به همراه ۳ فشنگ جنگی مربوطه کشف شد، گفت: قاتل و همدستان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری قاتل نزاع سد آبی کوار

رمانده انتظامی شهرستان کوار در استان فارس اعلام کرد که قاتل نزاع در تفرجگاه "سد آبی" که منجر به کشته شدن یک جوان شده بود، دستگیر شده است.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: پنجم مرداد امسال طی یک درگیری در محل تفرجگاه "سد آبی" شهر کوار، یک جوان کشته می‌شود.

او ادامه داد: تحقیقات ماموران نشان می‌داد که فردی ناشناس، با ضربات چاقو یک جوان ۲۱ ساله را کشته و متواری شده است.

فرمانده انتظامی کوار ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که قاتل با سواری پراید به سمت شیراز متواری شده و خود را از دید مامورین مخفی کرده است.

هاشمی گفت : ماموران پس از شناسایی مخفیگاه قاتل و اخذ نیابت قضایی به شهرستان شیراز اعزام شده و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کرده و به مقر انتظامی دلالت دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل ۲۹ ساله در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را مزاحمت مقتول برای وی و خانواده‌اش اعلام کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار