تاکید بر استفاده از هنر در ترویج فرهنگ ایثار

نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: استفاده از ابزار هنر بسیار تاثیرگذار است.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در چهاردهمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اصفهان گفت: استفاده از ابزار هنر بسیار تاثیرگذار است و برای نشان دادن خروجی کار‌ها باید از هنر در قالب‌های مختلف استفاده کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم با اشاره به اینکه ایثارگران ظرفیت بزرگی هستند که وظیفه داریم از این ظرفیت صیانت و از آن‌ها برای استقرار و گسترش مفاهیم انقلاب اسلامی استفاده کنیم، افزود: در این مسیر، باید بخش عظیمی از کار‌های فرهنگی را اجرایی و از افراد مؤثر در این حوزه استفاده کرد.

او اجرای طرح صیانت از حقوق شهروندیِ ایثارگران را مورد تأکید قرار داد و گفت: صیانت از حقوق شهروندی سبب ایجاد رضایتمندی در ایثارگران خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم افزود: بسیاری از قوانینی که برای ایثارگران وضع شده است، اجرایی نشده و یا در حد محدود اجرا شده است و اگر این قوانین اجرا شود، می‌توانیم پاسخگوی نیاز‌ها و مشکلات ایثارگران باشیم.

او با اشاره به نقش ابزار هنر برای ترویج و توسعه ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت گفت: استفاده از ابزار هنر بسیار تاثیرگذار است و برای نشان دادن خروجی کار‌ها باید از هنر در قالب‌های مختلف استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.