آغاز طرح دانشجویی «حامیم» در اردبیل

دومین دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه‌های استان اردبیل «حامیم» با حضور ۲۷۵ دانشجو در استان اردبیل آغاز شد.

در مراسم آغازین طرح «حامیم» در اردبیل رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل اظهار کرد: در قالب این طرح تلاش می‌کنیم تا دانشجویان در حوزه‌های مختلف به توانمندی و آگاهی کامل رسیده و با درک درست از شرایط جامعه فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود را برای سال تحصیلی پیش رو انجام دهند.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی تصریح کرد: از امروز تا ۳۱ مردادماه این دوره توانمندسازی دانشجویان برگزار خواهد شد که عمده دانشجویان نیز از دانشگاه محقق اردبیلی، فرهنگیان و سایر دانشگاه‌های استان حضور یافتند تا بتوانند در این دوره‌ها از برنامه‌های آموزشی، تربیتی و عقیدتی بهره‌مند شوند.

او گفت: تمام تلاش دانشگاه‌های استان بر این است تا بر اساس منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب دانشجویانی در تراز انقلاب اسلامی با نقش‌آفرینی در حوزه‌های مختلف تربیت کرده و در قالب حلقه‌های میانی زمینه حضور مؤثر آن‌ها را در حوزه‌های مختلف مهیا کنند.

رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل افزود: باید به جوانان و آینده‌سازان این کشور میدان داد تا توانمندی خود را نشان دهند که قطعاً این دانشجویان و جوانان آینده ساز کشور با آراستگی به علم، تعهد و تخصص می‌توانند به اعتلای کشور کمک کنند.

حجت‌الاسلام حسنی اهداف برگزاری این طرح را امیدآفرینی و تقویت نشاط در بین جوانان و افزایش انگیزه آن‌ها برای حضور در سنگر تحصیل و تهذیب اعلام کرد و ادامه داد: از تمام دانشگاه‌های استان دانشجویان برگزیده در مرحله استانی این طرح حضور یافتند و قرار است در آذرماه نیز مرحله ملی این طرح را در مشهد و با حضور دانشجویان سراسر کشور شاهد باشیم.

رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: دانشجویان در سنگر دانشگاه باید تربیت دینی، اسلامی و ارزشی پیدا کرده و اساتید نیز به خوبی بتوانند در پاسخگویی به شبهات و سوالات مطرح شده، پاسخ‌های متقنی را ارائه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.