ارائه مشاوره ازدواج و اشتغال به اتباع غیرایرانی در خانه جوان

خدمات خانه جوان برای اتباع سایر کشورهای ساکن ایران که به شکل قانونی فعالیت می‌کنند ارائه می‌شود.  

مجتبی تاجیک، سرپرست اداره کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح نخستین خانه جوان استان تهران، درباره خدماتی که در این خانه جوان ارائه می‌شود گفت: ارائه خدمات مشاوره ازدواج و اشتغال، ایجاد محیطی به منظور گفتگو و تعامل با مسئولین و شنیده شدن حرف جوانان، تسهیل فعالیت‌های تشکل‌ها و سمن‌ها و محلی برای اطلاع رسانی خدمات معاونت جوانان از مهمترین کارکردها و خدمات خانه جوان به شمار می‌رود.

تاجیک همچنین تأکید کرد که خدمات ارائه شده در خانه‌های جوان به شکل خیلی ارزان و حدودا ۶۰ درصد کمتر از سایر مراکز ارائه می‌شود و در عین حال برای اقشار مستضعف تخفیفات ویژه و بعضا خدمات «رایگان» ارائه می‌شود.

سرپرست اداره کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: همچنین خدمات خانه جوان برای اتباع سایر کشورهای ساکن ایران که به شکل قانونی فعالیت می‌کنند نیز ارائه می‌شود و ما در این راستا محدودیتی نداریم.

خانه جوان استان تهران با حدود ۴۰۰ متر مربع در باشگاه ورزشی دیهیم در میدان تسلیحات تهران قرار دارد و خدماتی همچون خانه کتاب، مشاوره ازدواج، مشاوره استعدادیابی و اشتغال در آن ارائه می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار