‍ معدوم سازی ۵ تن موادغذایی غیربهداشتی در نیشابور

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از معدوم سازی پنج تن مواد غذایی فاسد و فاقد مشخصات بهداشتی با دستور دادستانی خبر داد.

هادی حسین زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: این موادغذایی در طی بازدید‌های بهداشتی کارشناسان بهداشت محیط جمع آوری شده و پس از طی مراحل قانونی با دستور بالاترین مقام قضایی نیشابور در محل دفن زباله‌های این شهر معدوم گردید.

او افزود: طی نظارت‌های مستمر کارشناسان بهداشت محیط، همزمان با بررسی شرایط بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، کنترل مواد غذایی نیز صورت می‌گیرد و در صورت مشاهده موادغذایی فاقد مشخصات بهداشتی، فاسد یا تاریخ گذشته، این مواد غذایی در محل توسط متصدی جمع آوری و معدوم می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: این مواد غذایی جمع آوری شده از سطح توزیع، با اخذ دستور مقام قضایی، در منطقه دفن زباله کال شور معدوم سازی شد.

حسین زاده در پایان از همشهریان خواست حتما موادغذایی مصرفی خانوار را از مراکز معتبر و دارای مجوز تهیه کنند و هنگام خرید به مشخصات بهداشتی از جمله تاریخ تولید و انقضا، شماره پروانه بهداشتی و سیب سلامت توجه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار