۲۰۰ کارگر زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند

رییس هیات ورزش کارگری استان زنجان گفت: هم اکنون ۲۰۰ کارگر در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند اما نبود اعتبارات کافی، امکان حضور مستمر آنها را در مسابقات کشوری با مشکل مواجه کرده است.

عزیز طبیانی رییس هیات ورزش کارگری استان زنجان  گفت: در زمان حاضر ۲۰ رشته ورزشی خواهران و برادران در حوزه کارگری استان فعال است.

وی با بیان اینکه عمده معضل اصلی این هیات ورزشی نبود اعتبارات کافی است، اضافه کرد: کمبود اعتبارات و مشکلات اقتصادی موجب شده ورزشکاران توانمند امکان حضور در مسابقات مختلف را نداشته باشند.

این مسوول هیات ورزش کارگری ادامه داد: حضور یک ورزشکار در مسابقه های کشوری هزینه دارد و پرداخت تمامی آنها بر عهده هیات نیست.

وی اظهار داشت: ورزش کارگری استان با وجود مشکلات مختلف، سهم بسزایی در کسب موفقیت های داخلی و خارجی داشته است.

رییس هیات ورزش کارگری استان زنجان فعالترین رشته ورزشی این هیات را کوهنوردی عنوان کرد و گفت: طبق برنامه، هر هفته تیم کوهنوری به یکی از قله های ایران صعود می کند که با سرمایه گذاری انجام شده این رشته ورزشی روند رو به رشدی داشته است.

رییس هیات ورزش کارگری استان زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها تلاش می شود طی ۶ ماهه اول امسال رشته های پر طرفدار دیگری نظیر فوتبال، فوتسال و والیبال کارگری بیش از گذشته در استان فعال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.