برگزاری انتخابات انجمن شعر زاهدان / داود صیاد رئیس انجمن شعر شد

داود صیاد پس از برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن شعر با حضور شاعران و نویسندگان سیستان و بلوچستان به عنوان رئیس انجمن شعر زاهدان انتخاب شد.

 انتخابات انجمن شعر زاهدان با حضور معاون فرهنگی و رسانه‌ای، مدیرحراست، رئیس کارگروه فرهنگی و ناظر انجمن‌های ادبی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و شاعران و نویسندگان در سالن اجتماعات فرهنگ سرای جوان زاهدان برگزار شد.

  پس از برگزاری فرآیند انتخابات اعضای هیات مدیره انجمن شعر به ترتیب آرا عباسعلی صباغ زاده،دکتر علیرضا باقری، داود صیاد،دکتر محمدرضا بهاری و دکتر عبدالرحمن حواشی انتخاب و پس از برگزاری جلسه هیات مدیره داود صیاد به عنوان رئیس انجمن شعر و ادب زاهدان انتخاب شد.

داود صیاد از شاعران جوان سیستان و بلوچستان است که سابقه‌ای نزدیک به ۲ دهه عضویت در انجمن های ادبی را در کارنامه خود دارد و شعر به صورت حرفه‌ای را در انجمن ادبی آزاد سرو زابل آغاز کرده است.

وی برگزیده چندین جشنواره شعر کشوری و برگزیده دور نخست جشنواره بومی سروده‌های سیستان و بلوچستان و همچنین موسس و دبیر اجرایی انجمن شعر دشتیاری چابهار در سال ۸۹ بوده است.

صیاد دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش شبکه های کامپیوتری است و پیش از این مدیریت سازمان دانش آموزی استان، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان و مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی را نیز درکارنامه ی اجرایی خود داراست.

وی دارای مدرک فوق ممتاز از انجمن خوشنویسان ایران است و علاوه بر خوشنویسی و شعر، عضو خانه مطبوعات و فعال رسانه‌ای با سابقه بیش از ۲۰ سال است.

اعضای هیات مدیره انجمن شعر برای ۲ سال انتخاب می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار