ریزش آوار بر روی کارگر ساختمانی در شیراز + تصاویر

مدیرعامل آتش نشانی شیراز از ریزش دیوار بر روی کارگر ساختمانی در خیابان پوربیرک شیراز خبر داد.

عیدی پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار کرد: ظهر امروز یکشنبه ۲۲ مردادماه طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی، یک مورد حادثه ریزش دیوار بر روی کارگر ساختمانی اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله ۲ دستگاه خودروی امدادی به همراه ۸ نیروی عملیاتی، از ایستگاه ۶ عدالت به محل حادثه واقع در خیابان پوربیرک اعزام شدند.

عیدی پور تصریح کرد: در این حادثه، یک کارگر اهل کشور افغانستان حدودا ۳۰ ساله در محوطه حیاط آپارتمان در حال ساخت، هنگام کار و تخریب ناایمن دیوار ۳ متری ساختمان، ناگهان دیوار بر روی آن ریزش کرده و در زیر آن گرفتار می‌شود.

او اضافه کرد: آتش‌نشانان بلافاصله و همزمان با ایمن‌سازی محل حادثه عملیات رهاسازی را آغاز کردند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شخص را از زیر آوار خارج کردند و به عوامل اورژانس حاضر در محل جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز افزود: همچنین ایمن سازی کامل محل به منظور جلوگیری از ریزش مجدد دیوار از سوی تیم عملیاتی انجام شد.

همچنین محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حواد و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعزام یک دستگاه آمبولانس اورژانس، پس از انجام اقدامات درمانی اولیه فرد مصدوم به بیمارستان شهید رجائی شیراز انتقال داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار