راه اندازی خانه فناور محیط زیست در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

خانه فناور محیط زیست با هدف ارتقای شاخص‌های محیط زیست در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد راه اندازی می‌شود.

برای توسعه همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی، فناوری و اجرایی برای تقویت هر چه بیشتر ارتباط دانشگاه با صنعت و دستیابی به خودکفایی علمی و ارتقای سطح تحقیقاتی، تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال‌وبختیاری به امضاء رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با راه اندازی خانه فناور محیط زیست در دانشگاه زمینه ورود دانش‌های نوین به محیط زیست فراهم می‌شود؛ گفت: خانه فناور محیط زیست با هدف پذیرش و تقویت شرکت‌های فناور زیست محیطی در دانشگاه فعالیت خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


ابراهیم رحیمی افزود: ارتقای مطالعات، پژوهش‌ها و تحقیقات علمی و دانش بنیان در حوزه محیط زیست، ارتقای توانمندی‌های فردی، سازمانی و مدیریتی صاحبان ایده و اختراع، توسعه استفاده از محصولات و خدمات صاحبان کسب و کار‌های فناورانه و دانش بنیان، بسترسازی برای توسعه کسب و کار‌های نوپای اشتغال آفرین، کارآفرینی، ایجاد و توسعه مشاغل سبز و استقرار معیشت پایدار و توسعه همکاری‌های فرابخشی جهت استفاده موثر از ظرفیت‌های علمی و فناوری از جمله وظایف خانه فناور در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد است.

رحیمی تصریح کرد: تقویت و توسعه همکاری‌های بین دو طرف با هدف دسترسی و بکارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، آموزشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی و مشاوره‌ای با بخش پژوهش و مراکز تحقیقاتی به منظور دستیابی به سطح بهتر حفاظت از تنوع زیستی، حفاظت بهینه از منابع پایه (آب، خاک و هوا) و ارتقای دانش و فرهنگ حفظ محیط‌زیست در گروه‌های هدف از موضوعات این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه با حضور ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و سعید یوسف‌پور مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال‌وبختیاری در دو نسخه به امضاء رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار