گشایش مرکز مشاوره تحصیلی رایگان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گشایش یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با آغاز ثبت نام براساس سوابق تحصیلی کاردانی و کارشناسی و برای رفاه حال داوطلبان جدید ورود به دانشگاه، مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در مرکز شهر افتتاح شد.

ابرهیم رحیمی با اشاره به اینکه در مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته رایگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، رشته‌های مختلف تحصیلی با آزمون و بدون آزمون به داوطلبان جدید و خانواده‌ها ارائه می‌شود، گفت: این مرکز با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به داوطلبان ورود به دانشگاه، با حضور استادان مجرب در رشته‌های مختلف تحصیلی آغاز به کار کرد.

وی یادآور شد: مشاوران مستقر دراین مرکز با ارائه خدمات مشاوره‌ای صحیح به داوطلبان جدید ورود به دانشگاه می‌توانند نقش موثری در آینده شغلی جوانان جویای علم داشته باشند.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با دارا بودن آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌های مجهز و پیشرفته، شرکت‌های دانش بنیان، مزرعه آموزشی و تحقیقاتی، کلینیک‌های تخصصی دام کوچک و بزرگ، کتابخانه‌های پیشرفته، سالن‌های ورزشی و چند منظوره، فضای آموزشی مناسب، امکان انتقالی و مهمانی در دیگر واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی، برخورداری از تخفیف‌های دانشجویی مطابق آیین‌نامه‌های موجود، اعطای تسهیلات و وام‌های کوتاه مدت، بلند مدت و بعد از فراغت از تحصیل به دانشجویان در مقاطع مختلف، برخورداری از مجهزترین خوابگاه‌های ملکی دانشجویی خواهران و برادران و داشتن اعضای هیئت علمی باسابقه و نخبه به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان و بزرگترین مرکز آموزشی در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.

وی افزود: داوطلبان جدید ورودی مهرماه ۱۴۰۲ می‌توانند برای مشاوره تحصیلی رایگان همه روزه به جزء ایام تعطیل صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۴ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به مرکز مشاوره تحصیلی، واقع در بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد، نبش چهارراه هواپیمایی مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: هم اکنون حدود ۸ هزار دانشجو در ۶۷ رشته کارشناسی ارشد و دکتری و ۱۳۸ رشته در مقطع کاردانی وکارشناسی پیوسته و ناپیوسته تحصیل می‌کنند.

رحیمی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دارای رشته‌های متنوع بر اساس سوابق تحصیلی است، گفت: داوطلبان جدید بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می‌توانند پس از مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته دلخواه خود با مراجعه به سایت www.azmoon.org ثبت نام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار