درخشش دانش آموزان و معلمان کرمانی در جشنواره پرسش مهر رئیس جمهور

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب ۳ رتبه برتر توسط دانش آموزان و معلمان کرمانی در جشنواره کشوری پرسش مهر رئیس جمهور خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب ۳ رتبه برتر و ۶۲ رتبه شایسته تقدیر توسط دانش آموزان و معلمان کرمانی در رشته‌های "ایده نو" و "تجربه‌های موفق" بیست و سومین جشنواره کشوری "پرسش مهر رئیس جمهور" خبر داد.

رضا رضایی گفت: در بیست و سومین فراخوان پرسش مهر، دانش آموزان و فرهنگیان در محور ایده‌های نو و تجربه‌های موفق در قالب نماهنگ‌های ۵ دقیقه‌ای آثار خود را ارسال کرده اند.

او افزود: پرسش مهر بیست و سوم در قالب دو سوال: "برای افزایش بهره‌وری در آموزش چه اقداماتی باید انجام شود؟ " ویژه معلمان و "مدرسه خوب دارای چه خصوصیاتی است؟ " ویژه دانش آموزان برگزار شد که ۳ رتبه برتر و ۶۲ رتبه شایسته تقدیر نتیجه تلاش همکاران فرهنگی و دانش آموزان استان در این فراخوان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: دانش آموزان استان کرمان یسنا مظهری و امیرعباس سالاری مقدم از شهرستان جیرفت و حامد صفدری از شهرستان کهنوج در بیست و سومین دوره پرسش مهر در رشته ایده‌های نو حائز رتبه برتر کشوری شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار