احداث پل معلق ترکیبی گردشگری در سرعین

فرماندار سرعین گفت: با احداث پل معلق ترکیبی صنعت گردشگری در این خطه بیش از گذشته رونق گرفته و متحول شود.

باقر باقرزاده گفت: سال به سال بر شمار مسافران و گردشگران سرعین شهر چشمه‌های بهشتی افزوده می‌شود و تامین زیرساخت‌های گردشگری متنوع برای این شهرستان ضروری است.

فرماندار سرعین می گوید: پل معلق ترکیبی بر جذابیت‌های گردشگری سرعین خواهد افزود.

او شمار گردشگران پارسال سرعین را حدود هشت میلیون نفر اعلام کرد و گفت: امسال حضور حدود ۶ میلیون گردشگر ثبت شده است و تا پایان سال سرعین میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی دیگر خواهد بود.

باقرزاده پل معلق ترکیبی را از مصادیق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سرعین دانست و افزود: اتصال روستاهای هدف گردشگری به شهر سرعین، راهبرد فرمانداری برای توسعه گردشگری است و پروژه پل معلق ترکیبی نیز که در بالادست سرعین و تقریبا در دامنه‌ سبلان احداث می‌شود، برای شهرستان و روستاهای مسیر خود عمران و آبادانی به ارمغان خواهد آورد.

او با اشاره به اینکه برای تامین و تعریض مسیر دسترسی به پل معلق ترکیبی، از هم اکنون برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم، اظهار داشت: با همکاری نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان دستگاه‌های مختلف موانع گردشگری به سرعت برطرف می‌شود و به عنوان مثال مسیر منطقه گردشگری ویله‌دره که مقصد ۵۰ درصد گردشگران است پارسال بهسازی و تعریض شد.

فرماندار سرعین گفت: مرحله نخست مسیر ارجستان به اردبیل که به علت سوانح رانندگی به جاده مرگ شهرت یافته بود، در حال تعریض ، آسفالت و روکش آسفالت است.

او تصریح کرد: امسال با توجه به تبدیل تمام سیم‌های برق به کابل‌های خودگردان خاموشی در شهر گردشگرپذیر سرعین گزارش نشده است.

باقرزاده با اشاره به کمبود آب در برخی روستاها و تامین آب تعدادی روستای دیگر با تانکرهای آب افزود:پارسال آب چهار روستا به صورت پایدار تامین شد و برای تامین آب چهار روستای دیگر با همکاری خیران پروژه‌ای با دورنمای تامین آب ۲۰ تا ۳۰ سال آینده اجرا می‌شود که حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او تصریح کرد: پیمانکار طرح‌های آبرسانی به روستاهای آتشگاه و بینمار سرعین به زودی مشخص خواهد شد.

فرماندار سرعین گفت: در حوزه گردشگری تاریخی نیز با احداث پل معلق ترکیبی در جوار غار دست‌کند کنزق زمینه حضور پرشمار گردشگران در این پایگاه ملی گردشگری فراهم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.