عملیات عمرانی پل بسیج اردبیل با جدیت در حال انجام است

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: عملیات عمرانی «پل بسیج» با جدیت در حال انجام است که امیدواریم ظرف یک ماه آینده لوپی متصل به سمت داخل شهر تکمیل شود.

میرمحمد سید هاشمی ضمن تقدیر از شهردار اردبیل در راستای انجام عملیات آسفالت‌ریزی در معابر جنب امامزاده سید صدرالدین (ع)، بهسازی چمن مصنوعی رینگ دور «شورابیل» و همچنین تسریع در عملیات اجرایی المان وحدت، اظهار کرد: اعضای شورای شهر اردبیل با جدیت تمام وظیفه نظارتی خود را انجام می‌دهند.

او با اشاره به اینکه عملیات عمرانی «پل بسیج» با جدیت در حال انجام است، گفت: امیدواریم ظرف یک ماه آینده لوپی که به سمت داخل شهر است تکمیل شده و ترافیک در این منطقه روان شود.

رئیس شورای شهر اردبیل با تاکید بر آنکه تمامی اظهار نظر‌های اعضای شورای شهر بر اساس مطالعات است، افزود: بدون هیچ مطالعه و بررسی دقیقی در خصوص کاهش مشکلات شهری راهکار و پیشنهادی ارائه نمی‌شود.

سیدهاشمی با درخواست از اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورا نسبت به جمع بندی لوایح موجود در این کمیسیون‌ها، بیان کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های آتی تعرفه، متمم بودجه و در نهایت بودجه بررسی خواهد شد لذا پیگیری و بررسی این لوایح امری ضروری است.

او خاطرنشان کرد: همچنین مجوز تقسیط ۸۰ درصد خسارت تأخیر تادیه در ۱۰ قسط، در رابطه با خسارت تعدیل تادیه موضوع احکام دادگاه‌ها در راستای مساعدت به اشخاصی که چک برگشتی در شهرداری دارند مصوب شد و مقرر شد این لایحه تا ۲۵ اسفند سال جاری قابلیت اجرایی داشته باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.