صدور ۱۴ هزار مجوز سرمایه‌گذاری در اردبیل

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: ۱۴ هزار مجور سرمایه‌گذاری در استان اردبیل صادر شده است.

یعثوب نژادمحمد گفت: از طریق درگاه ملی صدور مجوزها با سهولت و راحتی تمام در حال انجام است و ما سعی می‌کنیم تمام استعلامات را در کوتاه‌ترین زمان به شکل الکترونیکی انجام دهیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل می گوید: تمام دستگاه‌های صادرکننده مجوز به شکل ثبت محور و یا استعلامی از طریق درگاه ملی صدور مجوز به سرمایه‌گذاران را انجام می‌دهند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گفته او، تمامی دستگاه‌ها به درگاه ملی صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری وصل شدند و تلاش بر این است تا سرمایه‌گذاران در کوتاه‌ترین زمان مجوز لازم را دریافت و پروژه مورد نظر خود را اجرایی کنند.

نژادمحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۶ هزار درخواست در این درگاه به ثبت رسیده که برای ۱۴ هزار مورد از این درخواست‌ها مجوز صادر شده و مابقی نیز یا در مرحله استعلام و یا با انصراف متقاضیان در شرایط متفاوتی قرار گرفته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در ادامه می گوید: کمتر دستگاهی را سراغ داریم که صدور مجوزها و اقدامات لازم در حمایت از سرمایه‌گذاران را به تأخیر انداخته چرا که با پیگیری‌های مستمر سعی بر این است تا روند صدور مجوزها به تأخیر نیفتد.

نژادمحمد به حذف قوانین مخل کسب و کار نیز اشاره کرد و گفت: با شناسایی قوانین و مقرراتی که مخل کسب و کار است، سعی بر این است تا در این حوزه نیز تسهیل‌گری هدف‌گذاری شود.

او می گوید: در جلسات شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی قوانین مخل کسب و کار که در حوزه‌های مختلف وجود دارد، مطرح و نسبت به رفع آنها اقدام می‌شود که عمده این قوانین مخل در سطح استانی بوده و در برطرف کردن آنها همت جمعی مسئولان و مدیران را شاهد هستیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: قوانین مخل کسب و کاری که باید در سطح ملی برطرف شود به هیئت مقررات‌زدایی ارسال می‌شود تا فرآیندها در این زمینه در مدت زمان مشخص انجام شود.

نژادمحمد می گوید: تمام تلاش همکاران ما در ستاد خدمات سرمایه‌گذاری بر این است تا در سریع‌ترین زمان مجوزها را صادر کرده که نمونه آن همراهی با سرمایه‌گذار پل معلق سه طبقه است که در کوتاه‌ترین زمان توانستیم مجوز لازم را صادر کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار