امام جمعه آرادان:

مدیون خون شهدا هستیم/شهید حججی حجتی برای ملت ما است

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا گفت: اگر ناوگروه ارتش ایران ۶۵ هزار کیلومتر دور دنیا را سیر می کند و اقتدار ایران را به رخ جهانیان می کشد باید بدانیم که شرایط کنونی را مرهون خون شهدا هستیم.

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان  ضمن اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با دریادلان ارتش ایران، تاکید کرد: امروز نیروی دریایی به چنان اقتداری دست یافته که ۶۵ هزار کیلومتر توسط یک ناوگروه در هشت ماه طی می‌شود و نشان می‌دهد که ایران به تمام آب‌های دنیا دسترسی دارد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حرکت امروز دریادلان ارتش ثمره شیرین اقدامات و مجاهدت‌های دهه‌های اخیر ارتش و سپاه در دریا و به خصوص ایثار و فداکاری شهیدان نیروی دریایی و خانواده معزز آنها است که باید قدردان همه آنها باشیم، افزود: ما امروز مرهون شهدا هستیم.

امام جمعه آرادان ضمن اشاره به ایام شهادت شهید حججی، تاکید کرد: این شهید ۲۵ ساله یک پاسدار مؤمن بود اما رهبر معظم انقلاب اسلامی در تشییع جنازه ایشان فرمودند همه شهدای ما عزیز هستند اما شهید حججی حجتی برای ملت ما است.

حجت الاسلام نظری با بیان اینکه ماموریت امام حسین‌(ع) با وقوع حادثه عاشورا به نیمه رسید، ابراز کرد: امام سجاد(ع)، حضرت زینب‌(س) و همراهانشان این ماموریت را که در راستای روشنگری و جهاد تبیین بود، تکمیل کردند.

وی به ۲۱ مرداد سالروز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و گفت: وضعیت صنایع و کارگاه‌های کوچک به همت دولت سیزدهم نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است اما با وضعیت مطلوب هنوز فاصله داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.