استقبال سمنانی‌ها از جشنواره کتاب‌خوانی رضوی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از استقبال مردم این استان از دوازدهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی خبر داد.

محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حضور دانش‌آموزان در صحنه‌های اجتماعی و فرهنگی گفت: شما افراد فعال در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی هستید؛ زیرا در این برهه حساس که فضای مجازی ذهن همه را به خود مشغول کرده، مغلوب نشده و در این عرصه حضور فعال دارید و این مایه مباهات است.

طاهریان با بیان اینکه هنرمندان کتاب‌خوانان خوبی هستند و به تبع آن کتاب‌خوانان نیز هنرمندان عرصه فرهنگ، تأکید کرد: با خودباوری می‌توانید شهر و کشور خود را بسازید و اتفاقات خوبی را برای منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، رقم بزنید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی و اینکه خوشبختانه تا این لحظه تعداد زیادی از هم‌استانی‌های سمنانی در جشنواره شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: از همه عزیزانی که در این جلسه حضور دارند، نیز دعوت می‌کنم اگر تاکنون در این جشنواره شرکت نکرده‌اند، ابتدا خود شرکت کنند و در مرحله بعد خانواده، دوستان و مخاطبان خود را با جشنواره رضوی آشنا کرده و آن‌ها را نیز تشویق به شرکت در این جشنواره کنند.

حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا، امام جمعه آرادان در اختتامیه سومین لیگ کتاب‌خوانی و جشنواره اتودهای نمایشی در آرادان، مطالعه را عاملی دانست که موجب تقویت رشد فکری و قدرت تفکر انسان می‌شود.

وی اظهار کرد: شهرستان آرادان فضای بسیار مناسبی در بحث مطالعه در اختیار دارد و نمونه آن، حضور پرشور دانش‌آموزان در جشنواره لیگ کتاب‌خوانی و دیگر برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.