همایش چگونه کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنیم در چابهار برگزار شد

نخستین همایش چگونه کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنیم با حضور امیرحسین اسدی مدیرکل کسب‌وکار کشور، میرزا نوایی مدیرعامل شرکت هفت‌دریا، جواد سپاهی چابهار و با شرکت صنعتگران و کارآفرینان اقتصادی در سالن وحدت دانشگاه دریانوردی این شهرستان برگزار شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان چابهار اظهارکرد: این همایش با هدف حمایت از ایده‌های کارآموزان و صنعتگران برای نخستین‌بار در چابهار با حمایت شرکت جهانی هفت‌دریا و فرمانداری و فنی و حرفه‌ای و میراث‌فرهنگی برگزار شد.

خیرالنسا امیری ادامه داد: یکی از عوامل تأثیرگذار در فرآیند بازاریابی و فروش محصولات، موضوع تبلیغات است که در این همایش یک‌روزه به نحوه چگونگی انجام این کار پرداخته شد.

وی تصریح کرد: در این همایش تلاش شد تا مسائل و چالش‌های کسب‌وکارها به‌ویژه در حوزه صنایع‌دستی و راهکارهای عملیاتی ارتقا و بهبود وضعیت موجود بررسی شود.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چابهار همچنین در نشست تخصصی صنعتگران و کارآموزان فنی و حرفه‌ای چابهار و میراث‌فرهنگی و کارآفرینان کشوری شرکت و به‌ صورت چهره‌ به‌ چهره با مدیران اقتصادی و کارآفرینان گفت‌وگو کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار