۹۱۲ نفر تعهد اشتغال سیب و سوران است

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان سیب و سوران در سال جاری متعهد به ایجاد اشتغال برای ۹۱۲ نفر است.

 خلیل‌احمد سلامی در سفر به سیب و سوران و دیدار با فرماندار این شهرستان بیان کرد: پایه و مبنای آمار اشتغال در سراسر کشور، اطلاعاتی است که در سامانه رصد اشتغال به ثبت می‌رسد.

وی افزود: اشتغال یکی از اولویت‌های مهم در دولت سیزدهم شناخته می‌شود به‌طوری‌که ارزیابی مدیران را براین‌اساس پیش‌بینی کرده‌اند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: تعهد اشتغال سیب و سوران برای سال جاری ۹۱۲ نفر است که در طی سه ماه گذشته اطلاعات ۲۶۰ شاغل جدید در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

سلامی اظهار کرد: پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در سراسر استان نیز بطور جدی توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دنبال می‌شود چرا که حفظ و حراست از اشتغال موجود به اندازه ایجاد اشتغال جدید در سیستان و بلوچستان اهمیت دارد.

فرماندار سیب و سوران نیز در این دیدار اظهار کرد: ظرفیت مرغداری‌های این شهرستان باعث شده است تا در تامین نیاز مصرف مردم خودکفا شوند.


فرشاد گرگیچ افزود: دو بخش گلخانه و مرغداری از ظرفیت‌های پرکشش اشتغال در شهرستان سیب و سوران هستند که قابلیت حمایت، توسعه و سرمایه گذاری بیشتر را دارند.
وی اظهار کرد: ۱۴۰۰ تن گوشت مرغ از ابتدای امسال در شهرستان تولید شده که ضمن تامین گوشت موردنیاز مصرف مردم شهرستان، بخشی نیز به مرکز استان و شهرستان‌های مجاور ارسال شده است.

فرماندار سیب و سوران گفت: همچنین حوزه گلخانه‌های این شهرستان با مساعدت امور آب، قابلیت توسعه را دارد که می‌تواند سهم عمده ای در توسعه کسب و کار و اشتغال بومیان منطقه را ایفا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار