با پیگیری‌ها صورت‌گرفته امیدواریم سال آینده مدارس نوساز جایگزین شود

رئیس اداره آموزش‌وپرورش هامون گفت: وجود برخی مدارس فرسوده یکی از معضلات هست  که با هماهنگی که با مجموعه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس شده است مدارس نوساز و جدید در حال جایگزینی است.

 
 یاسینی افزود: یکی از مشکلات در برخی از مدارس خیر ساز داریم عدم رایگان شدن آب و برق مدارس است و باوجوداینکه به ارگان‌های مربوطه نیز مراجعه کرده‌ایم دراین‌خصوص اما هنوز پاسخی دریافت نشده است.
 
رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان هامون سرقت مکرر کابل‌های برق مدارس را یکی دیگر از معضلات در این شهرستان عنوان کرد و از دست‌اندرکاران اداره برق خواست تا دراین‌خصوص تدابیر لازم را به کار گیرند.
 
یاسینی اظهار کرد: مدرسهٔ متوسطهٔ دخترانه روستای فیروزه‌ای شهرستان هامون جزو مدارس تخریبی است و با پیگیری‌ها صورت‌گرفته امیدواریم سال آینده مدرسه نوساز جایگزین این مدرسه شود.
 
وی با اشاره به اینکه به تمام مدارس وسایل سرمایشی و گرمایشی تحویل شده است گفت: متأسفانه به دلیل پایین‌بودن ولتاژ برق امکان استفاده از این امکانات فراهم نیست و نیاز است تا اداره برق برای نصب شبکه فشارقوی برق اقدامات لازم را انجام دهد.
 
یاسینی گفت: مدرسه فاطمه روستای فیروزه‌ای، مدرسه ۱۷ شهریور تیمورآباد روستای ده کرمی، مدرسه شهید رهدار برای روستاهای درویش علی، و روستای ملاعلی و بندهی و مدرسه ۱۵ خرداد شهرک از جمله مدارسی هستند که در حال تجهیز و  نوسازی هستند.
 
هر چند نهضت مدرسه‌سازی در این استان باقوت در حال انجام است اما نیاز هست تا  در برخی مناطق توجه بیشتر به ساخت مدارس شود تا روزی شاهد باشیم فرزندان این سرزمین در مدارسی با امکانات و تجهیزات مطلوب در حال علم و دانش‌آموزش باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.