پروژه دو بانده محور ایرانشهر به نیک‌شهر در حال انجام است

فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: هزینه اتمام پروژه محور دو بانده ایرانشهر به نیکشهر سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

  مهرداد جهان‌دیده   با اشاره به بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن ایرانشهر بیان کرد: در جریان آخرین روند پیشرفت فیزیکی این طرح مهم ملی در جنوب استان قرار گرفت.

وی افزود: همچنین استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به ایرانشهر از پروژه محور دو بانده ایرانشهر به نیک‌شهر بازدید به عمل آورد و در جریان آخرین روند پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: در حقیقت طول پروژه این محور ۱۱ کیلومتر بوده که از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ شروع و مقرر شده در بازه زمانی ۲۴ماهه این پروژه به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: هزینه اتمام این پروژه ۳۸۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

جهان‌دیده عنوان کرد: همچنین در این سفر محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان دبیرستان دخترانه دانشگاه ولایت ایرانشهر کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه عملیات پروژه مدرسه دبیرستان دانشگاه ولایت ایرانشهر ۱۴ کلاسه بوده اظهار کرد: این پروژه با تفاهم‌نامه سه‌جانبه اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان با اداره کل نوسازی استان و دانشگاه ولایت ایرانشهر منعقد شده که اسکلت این پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان از محل ستاد بازآفرینی شهری با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان با زیر بنا ۱۲۰۰ مترمربع ساخته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار