مایک پنس: در دادگاه حقیقت را درباره حمله به ساختمان کنگره خواهم گفت

معاون رییس جمهور سابق آمریکا گفت در صورتی که به دادگاه فراخوانده شود تمام حقیقت را درباره حمله به ساختمان کنگره خواهد گفت.

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت، در صورتی که برای محاکمه دونالد ترامپ در مورد حمله به ساختمان کنگره احضار شود، آماده است «حقیقت» را بگوید.

به گزارش سی بی اس نیوز، مایک پنس در این باره گفت: قصد شهادت ندارم، اما قانون را رعایت می‌کنم، اگر با من تماس گرفته شود به تماس پاسخ خواهم داد و فقط حقیقت را خواهم گفت.

پیش از این، پنس که برای ریاست جمهوری آمریکا نامزد شده و آرزوی شرکت در انتخابات سال ۲۰۲۴ را دارد، اعلام کرده بود، فردی که خود را بالاتر از قانون اساسی قرار می‌دهد نمی‌تواند رئیس جمهور آمریکا باشد، زیرا او متعهد شده است که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور، طبق قوانین عمل کند.

در روزهای اخیر، «جک اسمیت» بازپرس ویژه آمریکا اعلام کرد که دونالد ترامپ با چهار اتهام مواجه است.

اسمیت توضیح داد، رئیس جمهور سابق آمریکا متهم است که با وجود شکست در انتخابات ۲۰۲۰، با انجام یک سری اقدامات غیر قانونی در برابر انتقال قدرت مقاومت کرده است.

وی با بیان اینکه حداکثر مجازات جرایم منتسب به ترامپ در این پرونده ۲۰ سال حبس است، تصریح کرد: ترامپ تمامی اتهامات وارده به خود را رد کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
این دیوونگی اش از همه اشون کمتره
آخرین اخبار