یونس موسی به میلان پیوست

یونس موسی هافبک آمریکایی والنسیا باقراردادی ۵ ساله به میلان پیوست.

باشگاه میلان از خرید جدید خود پرده برداشت. با اعلام این باشگاه یونس موسی، هافبک آمریکایی، با امضای قراردادی پنج ساله به روسونری پیوست. او پیش از این در والنسیا بازی می‌کرد.

یونس موسی امروز صبح در شهر میلان تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت و در نهایت دقایقی پیش قراردادش را با روسونری امضا کرد. بر اساس اعلام باشگاه قبلی او والنسیا این هافبک آمریکایی با قراردادی به ارزش ۲۰ میلیون یورو به علاوه بند‌های الحاقی به میلان پیوسته است.

موسی دومین ستاره آمریکایی است که امسال تابستان راهی میلان می‌شود. پیش از این کریستین پولیشیچ که مثل موسی ملی‌پوش آمریکایی است از چلسی به روسونری پیوسته بود. میلان اعلام کرد موسی فصل آینده در سن‌سیرو با پیراهن شماره ۸۰ بازی خواهد کرد.

یونس موسی که متولد شهر نیویورک است علاوه بر تابعیت آمریکا پاسپورت ایتالیایی دارد و بخشی از کودکی‌اش را در شمال ایتالیا و در شهر گاستلفرانو ونتو گذرانده است. به این ترتیب او به عنوان بازیکن غیر اروپایی حساب نشده و این سهمیه میلان را کاهش نخواهد داد.

این هافبک میلان با اینکه می‌توانست برای تیم‌های ملی ایتالیا، انگلیس و غنا بازی کند، اما آمریکا را ترجیح داد و اولین بازی ملی‌اش برای این کشور را در سال ۲۰۲۰ انجام داد. او تا اینجا ۲۷ بازی ملی انجام داده و در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در هر چهار بازی آمریکا از جمله مقابل تیم ملی ایران در زمین حضور داشت.

برچسب ها: والنسیا ، میلان ، مدافع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار