گرمای هوا در کره جنوبی بیش از ۱۰۰ نفر را روانه بیمارستان کرد

در بیست و پنجمین رویداد جهانی پیشاهنگی جامبوری در کره جنوبی، ۱۰۸ نفر به دلیل بیماری‌های ناشی از گرمای هوا در بیمارستان بستری شدند.

در این مراسم در شهر سمنگیوم در جنوب غرب کشور، ۴۳ هزار طلایه‌دار از ۱۵۸ کشور جهان شرکت کردند.

مقامات خاطرنشان کردند که ۱۰۸ نفر از شرکت‌کنندگان بیست و پنجمین جامبوری پیشاهنگی جهانی به دلیل بیماری‌های ناشی از گرما به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

مسئولان با بیان اینکه ۳۱ نفر از ۱۰۸ مراجعه کننده به بیمارستان نیز از سردرد و معده درد و آسیب عضلانی شکایت داشتند، از ادامه درمان ۲ نفر خبر دادند.

از آنجایی که چندین نفر به دلیل گرما بیهوش شدند، از بیست و پنجمین کمیته جهانی پیشاهنگی جامبوری خواسته شد تا این رویداد را متوقف کند.

مسئولین با اشاره به اینکه ساعات طولانی قرار گرفتن در معرض گرما باعث ایجاد علائم بیماری ناشی از گرما می‌شود، گفت: اکثر بیماران علائم خستگی دارند، اما به کسی آسیب جدی وارد نشد. 

خاطرنشان شد این مسابقات به مدت ۱۲ روز ادامه خواهد داشت و تدابیر بهداشتی افزایش می‌یابد تا طلایه‌داران تحت تأثیر گرمای هوا قرار نگیرند.

مقامات هواشناسی کره جنوبی در مورد موج گرما هشدار داده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۲:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
دنیای غرب بعد از جنگ جهانی دوم به سرکردگی آمریکا بنام پیشرفت و توسعه بلایی بر سر طبیعت آورد که امروزه نتیجه آن را بخوبی احساس می‌کند گرمای کره جنوبی آتش سوزی جنگهای کانادا که تا وقتی که پای اروپایی‌های متجاوز به آن باز نشده بود جز مناطق بکر جهانی از نظر فضای سبز بودن نشان از آن دارد که بشر غربی بنام رشد و توسعه به خودش هم رحم نکرد
آخرین اخبار